10 uren geleden
Kan ik niet mee helpen, bij mij zit er ook genoeg speling op om de knieën goed te houden. 2 weken geleden wel een ontsteking op de linkerknie gekregen (is nu bijna volledig hersteld), maar ik denk niet dat fietsen de oorzaak is aangezien ik de QV nu al bijna 155000km heb en ik er al lang niks meer aan versteld heb. Wel was fietsen de beweging die de meeste last gaf, maar de ontsteking begon toevallig op een dag dat ik niet gefietst had... De week erna leek het alsof het na fietsen telkens net iets beter ging ondanks dat ik me bij het fietsen zelf wel moest inhouden bij kracht zetten.
Misschien wel dat je in de pedalen de speling wat kan afstellen? Ik meen dat daar ook iets verstelbaar is met een schroef (vooral de benodigde kracht om los te klikken, maar ik meen dat het ook invloed heeft op speling)
Misschien wel dat je in de pedalen de speling wat kan afstellen? Ik meen dat daar ook iets verstelbaar is met een schroef (vooral de benodigde kracht om los te klikken, maar ik meen dat het ook invloed heeft op speling)