Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schoenplaatjes afstellen
#2
Kan ik niet mee helpen, bij mij zit er ook genoeg speling op om de knieën goed te houden. 2 weken geleden wel een ontsteking op de linkerknie gekregen (is nu bijna volledig hersteld), maar ik denk niet dat fietsen de oorzaak is aangezien ik de QV nu al bijna 155000km heb en ik er al lang niks meer aan versteld heb. Wel was fietsen de beweging die de meeste last gaf, maar de ontsteking begon toevallig op een dag dat ik niet gefietst had... De week erna leek het alsof het na fietsen telkens net iets beter ging ondanks dat ik me bij het fietsen zelf wel moest inhouden bij kracht zetten.

Misschien wel dat je in de pedalen de speling wat kan afstellen? Ik meen dat daar ook iets verstelbaar is met een schroef (vooral de benodigde kracht om los te klikken, maar ik meen dat het ook invloed heeft op speling)
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Schoenplaatjes afstellen - door TimSch - 29-Apr-2025, 09:35 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door qv-tester - 29-Apr-2025, 09:52 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door LigfietsWilsum - 29-Apr-2025, 09:54 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door TimSch - 29-Apr-2025, 10:02 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door LigfietsWilsum - 29-Apr-2025, 10:16 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Wim -de roetsende - 29-Apr-2025, 12:21 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Victor - 29-Apr-2025, 02:08 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Wim -de roetsende - 29-Apr-2025, 04:01 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door LowJob - 29-Apr-2025, 03:10 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Frutsel - 29-Apr-2025, 04:28 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Hardloper - 29-Apr-2025, 04:45 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Hoekie - 29-Apr-2025, 05:19 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Wim -de roetsende - 29-Apr-2025, 05:32 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door 365cycle - 29-Apr-2025, 09:29 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Jeroen S - 29-Apr-2025, 11:13 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Hardloper - 30-Apr-2025, 10:16 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Frutsel - 30-Apr-2025, 11:57 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door 365cycle - 30-Apr-2025, 11:52 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door _Peter - 05-May-2025, 11:54 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Jeroen S - 06-May-2025, 07:39 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM