Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schoenplaatjes afstellen
#18
(30-Apr-2025, 10:16 AM)Hardloper schreef:
(29-Apr-2025, 11:13 PM)Jeroen S schreef: Maar het blijft soms gek. De schoenen en spd die in de Milan prima zitten, doen het prima. Met dezelfde schoenen in een andere SPD op de m5 lowracer, voelt het niet helemaal perfect. 

Voor de experts onder ons. Kan dit komen doordat de pendalen niet helemaal gelijke afstand van elkaar hebben. De zogenaamde Q-factor? Of slaat dit echt nergens op.


Andere fiets dus andere zithouding, misschien andere cranklengte, misschien andere q factor, misschien ander type/merk trappers.
Er zijn een hoop factoren die mee kunnen spelen idd.

En soms luistert de positie van plaatjes daardoor enorm nauw.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hardloper


Berichten in dit topic
Schoenplaatjes afstellen - door TimSch - 29-Apr-2025, 09:35 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door qv-tester - 29-Apr-2025, 09:52 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door LigfietsWilsum - 29-Apr-2025, 09:54 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door TimSch - 29-Apr-2025, 10:02 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door LigfietsWilsum - 29-Apr-2025, 10:16 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Wim -de roetsende - 29-Apr-2025, 12:21 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Victor - 29-Apr-2025, 02:08 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Wim -de roetsende - 29-Apr-2025, 04:01 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door LowJob - 29-Apr-2025, 03:10 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Frutsel - 29-Apr-2025, 04:28 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Hardloper - 29-Apr-2025, 04:45 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Hoekie - 29-Apr-2025, 05:19 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Wim -de roetsende - 29-Apr-2025, 05:32 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door 365cycle - 29-Apr-2025, 09:29 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Jeroen S - 29-Apr-2025, 11:13 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Hardloper - 30-Apr-2025, 10:16 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Frutsel - 30-Apr-2025, 11:57 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door 365cycle - 30-Apr-2025, 11:52 AM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door _Peter - 05-May-2025, 11:54 PM
RE: Schoenplaatjes afstellen - door Jeroen S - 06-May-2025, 07:39 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM