5 uren geleden
(7 uren geleden)365cycle schreef: Maar ook dit:Dit moet me denken aan de ervaring die ik gisteren had.
Ik was gisteren weer bij een voormalige Olympische atleet geweest / NL record houder op een bepaalde afstand(en) in zijn loopwinkel. Na mijn bezoek per VM, weet hij wel wat het is. De keer ervoor was ik met mijn moeder er naar toe en hij vroeg al: niet met je fiets.
Hij weet ook dat ik graag 2 verschillende opvallende kleuren wil van dezelfde schoen. Zodat ik makkelijk kan afwisselen.
Ondertussen kom ik er al jaren. Wij kennen elkaar nu al wel een beetje. Ik krijg er een leuke korting zonder te vragen.
Maar door problemen met leveren van het Amerikaanse merk had hij alleen de blauwe, dus die had ik gekocht.
Nu had hij ook de oranje exemplaren binnen in mijn maat voor mij.
Wat deed deze prachtige man gisteren en ook bij mijn andere keren schoenen dat ik er schoenen kocht. Hij trommelt op de doos en maakt hem open. Tada daar is hij. Pakt hem met beleid uit en geeft hem dan aan mij. En ga hem maar eens buiten testen. Heb dit weekend al 22 km gelopen op het andere paar. Dus hij weet wel hoe hij er een feestje van moet maken van een artikel wat nog geen 175 euro is.
Maar terug naar Velomobielen. Zonder radicaal hoes / deken, zou ik niet goed weten hoe VM.nl / ICB.nl er een feestje van kan maken. Bij het ophalen. Hebben jullie een idee? Ik eigenlijk niet.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.