7 uren geleden
(, 11:27 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb de berichten over het milieu en hoe we daarmee omgaan naar een eigen draadje verplaatst. Hier graag weer on topic verder.
Ben, ik vind het jammer dat de ervaring van het verkopen van containers vol velomobielen slecht uitgepakt heeft, het is naar mijn idee de juiste manier om deze grote fietsen op een betaalbare manier naar de andere kant van de wereld te krijgen.
Ik hoop dat het plan om een paar velomobielen voor verhuur neer te zetten ergens doorgang kan vinden, ik krijg namelijk wel vaker de vraag waar je zo'n fiets kan huren of langer kunt uitproberen.
Misschien overweeg ik om wat goedkopere tweedehands modellen te kopen om te verhuren, maar voorlopig moet ik mijn financiën weer op orde krijgen. Het is een uitdaging geweest om mijn huis in de USA te verkopen, de wisselkoers is momenteel slecht en ik heb hogere bedrijfskosten die gepaard gaan met de nieuwe richting die mijn bedrijf inslaat. We zullen zien hoe mijn financiën er volgend jaar voor staan en of het het juiste moment is om zo'n investering te doen.