, 01:21 PM
Ik heb een soortgelijke ervaring als GertBr, het afstellen was nogal een ding, en tijdens flinke windvlagen meerdere keren een beugel kapot getrokken en klapte het scherm omhoog. Nu had ik een tweedehands scherm op een Duitse merk trike zitten wat niet echt helemaal netjes was gedaan maar in het algemeen zag ik het nut er niet van in, ja het houdt hier en daar wat regen tegen maar je komt uiteindelijk nog steeds doorweekt aan op je werk.. Koude voeten heb ik geen last van, al helemaal niet met goede schoenen, maar ik denk niet dat een streamer daar een wondermiddel voor is.
Wat ik wel fijn vond was dat als je hem goed had afgesteld dat je met vies weer geen last had van koude wind/regen in je gezicht, tenminste niet met een (gevoelsmatig) harde klap.
Wat ik wel fijn vond was dat als je hem goed had afgesteld dat je met vies weer geen last had van koude wind/regen in je gezicht, tenminste niet met een (gevoelsmatig) harde klap.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)