4 uren geleden
Bij mijn houten velomobiel heb ik de onderkant van de muts dichtgemaakt. En dan kan de voorzijde eraf. Heb ik daar een mooi vakje voor wat grote lichte spullen, een slaapzak b.v. het is handig dat je dat stuk ook makkelijk kunt gebruiken. Bij de Milan past er ook makkelijk een slaapzak in, maar dan moet je wel wurmen om het ding door de spleet tussen wielkast en muts door te krijgen. Dat is zo'n 7 cm.
Ik vind het een mooie fiets, met sterke punten en eindelijk een volwaardige verlichting op motorfiets niveau hoop ik.
Ik heb wel mijn twijfels over die vinnen aan de achterzijde, dat lijkt mij niet heel makkelijk perfect te krijgen bij het vormen. Maar daar zal ook wel over nagedacht zijn, en met vacuum gaat het misschien wel makkelijker.
Ik vind het een mooie fiets, met sterke punten en eindelijk een volwaardige verlichting op motorfiets niveau hoop ik.
Ik heb wel mijn twijfels over die vinnen aan de achterzijde, dat lijkt mij niet heel makkelijk perfect te krijgen bij het vormen. Maar daar zal ook wel over nagedacht zijn, en met vacuum gaat het misschien wel makkelijker.