De definitie is hopeloos vaag en staat in artikel 1 van de regeling voertuigen Een linkje heb ik even niet omdat wetten.overheid.nl het op mijn mobiel even niet fijn doet.
gehandicaptenvoertuig:
voertuig dat is ingericht voor het vervoer van een gehandicapte, niet breder is dan 1,10 m en niet is uitgerust met een motor, dan wel is uitgerust met een motor waarvan de door de constructie bepaalde maximumsnelheid niet meer dan 45 km/h bedraagt;
Dat was het.
Er schijnt gewerkt te worden aan betere wetgeving.
Ik ben bang dat je het van jurisprudentie moet hebben, en daar heb je bij het onderhandelen met een agent weinig aan.
gehandicaptenvoertuig:
voertuig dat is ingericht voor het vervoer van een gehandicapte, niet breder is dan 1,10 m en niet is uitgerust met een motor, dan wel is uitgerust met een motor waarvan de door de constructie bepaalde maximumsnelheid niet meer dan 45 km/h bedraagt;
Dat was het.
Er schijnt gewerkt te worden aan betere wetgeving.
Ik ben bang dat je het van jurisprudentie moet hebben, en daar heb je bij het onderhandelen met een agent weinig aan.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen