25-May-2025, 06:48 PM
(25-May-2025, 05:55 PM)365cycle schreef: Ik doelde voornamelijk op het feit dat blokdoorn een open ligger vergelijkt met een QV, en de verschillen in ervaring toeschrijft aan de plaatsing van de koplampen, terwijl het feit dat de velomobiel op zich een veel groter volume heeft ook gewoon de oorzaak kan zijn.
Ik kan onderschrijven dat het grotere volume van de vm zeker effect heeft.
Oftewel ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit zo is.
Toen de Milan even uit de running was, reed ik met de CHR naar mijn werk. Hogere koplamp, minder volume.
Ik was echt verbaasd over het gedrag van de automobilisten om mij heen. Ze hielden veel minder afstand op alle mogelijke manieren.
Voelde heel naar en vervelend en onveilig.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282