26-May-2025, 10:50 PM
De bodemplaat van mn qv verwijderen blijkt al een aardige verbetering, moet nog wel ervaren of dat in regenweer nog nadelen heeft. Het stoeltje blijft wel een ding kwa ventilatie. Niet voor niks is de challenge bij de open liggers bij mij favoriet vanwege het open aluminium stoeltje. Door wat opruimen en een ochtend vm rijden ontstond een idee: waarom probeer ik niet het challenge stoeltje dat ik toch nog heb liggen?
Het eerste testritje van vanavond met een tijdelijke constructie was in ieder geval een succes, een heerlijk ventilerend windje langs de rug. Wat ook al helpt is dat het stoeltje smaller is, dat is bij snelle bochten wat wennen, maar ervaar ik nog niet als nadeel. Hij zou nog wel net iets lager en/of iets naar achteren kunnen, nu raak ik met de knie net aan de schuimkap, terwijl dat met het originele stoeltje net niet zo is.
Eerst een langere rit voor na te gaan denken over een definitievere vastmaakconstructie.
Het eerste testritje van vanavond met een tijdelijke constructie was in ieder geval een succes, een heerlijk ventilerend windje langs de rug. Wat ook al helpt is dat het stoeltje smaller is, dat is bij snelle bochten wat wennen, maar ervaar ik nog niet als nadeel. Hij zou nog wel net iets lager en/of iets naar achteren kunnen, nu raak ik met de knie net aan de schuimkap, terwijl dat met het originele stoeltje net niet zo is.
Eerst een langere rit voor na te gaan denken over een definitievere vastmaakconstructie.
![[Afbeelding: 20250526-215108.jpg]](https://i.postimg.cc/TYc3nTHN/20250526-215108.jpg)