Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 velgremmen gezocht
#16
Dat adaptertje zorgt door zijn gekke hoek precies voor de juiste hoek, heeft ook met de vorkbuiging te maken, waardoor de vorkkroon niet precies in de straal van het wiel zit. Kijk maar eens naar de hoek van de remblokjes op de fiets van Melle, en dat is dan nog een 20 inch.

Overigens vind ik dat extra inkort dingetje wat Melle erop heeft wel erg interessant. Normaal gaat ie rechtdoor de rem, loopt hij daar door dat zwarte remarmpje. Maar dan steekt dat zilverkleurige rembuisje best ver naar de zijkant. Zo is het allemaal mooi smal.

Ik heb zelf die TRP's niet tot voor mij acceptabele prestaties gekregen. Brompton vond ik beter. Als je de rem aan de andere kant zet, moet je ook de blokjes even omdraaien, met de open kant van de houder naar achteren. Volgens mij had Campagnolo ook zo'n rem die er nagenoeg identiek uitzag, Misschien dat je met Google afbeelding zoeken ook nog wel zo iets vindt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , liggende daan


Berichten in dit topic
M5 velgremmen gezocht - door karimov - 26-May-2025, 06:44 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door melle z - 26-May-2025, 09:58 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door Roepers - 26-May-2025, 10:05 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door karimov - 26-May-2025, 10:39 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door Piet K - 26-May-2025, 11:32 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door liggende daan - 26-May-2025, 11:58 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door Theo Mol - 27-May-2025, 10:39 AM
RE: M5 velgremmen gezocht - door Jeroen S - 27-May-2025, 07:55 AM
RE: M5 velgremmen gezocht - door JarnoH - 27-May-2025, 08:11 AM
RE: M5 velgremmen gezocht - door melle z - 27-May-2025, 09:07 AM
RE: M5 velgremmen gezocht - door melle z - 27-May-2025, 10:59 AM
RE: M5 velgremmen gezocht - door karimov - 27-May-2025, 01:54 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door melle z - 27-May-2025, 08:20 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door karimov - 27-May-2025, 10:06 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door melle z - 27-May-2025, 10:17 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door Jeroen S - 27-May-2025, 10:33 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door karimov - 28-May-2025, 06:13 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door liggende daan - 28-May-2025, 06:23 PM
RE: M5 velgremmen gezocht - door karimov - 28-May-2025, 07:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM