3 uren geleden
Dank voor de tips en het meedenken allen! Ik zal me eindelijk ook eens wat beter in Brouter verdiepen in ieder geval.
Dank Bennie! Ik heb er zin in en ga er zeker van genieten!
De tocht van Vlissingen naar Noordwest Groningen waar ik woon is ongeveer net zo lang als de Climate Classic die ik afgelopen vrijdag fietste. Dat zou dus moeten lukken
Zeker met een efficiëntere fiets. Ik heb het bovendien in delen al eens gefietst, dus grotendeels bekend terrein.
Enige wat ik wel enigszins spannend vind, is dat het voor mij wel een nieuwe fiets is. De afstelling etc moet wel meteen redelijk OK zijn voor een km of 450/500 in 2 dagen...
(9 uren geleden)Fietsen schreef: ...
Vlissingen Noord Nederland is te doen op een dag (ik heb het eens gedaan met open ligger)
Maar dat was voor mij 289 km. Kijk maar even. Succes en genieten Tim
Dank Bennie! Ik heb er zin in en ga er zeker van genieten!
De tocht van Vlissingen naar Noordwest Groningen waar ik woon is ongeveer net zo lang als de Climate Classic die ik afgelopen vrijdag fietste. Dat zou dus moeten lukken

Enige wat ik wel enigszins spannend vind, is dat het voor mij wel een nieuwe fiets is. De afstelling etc moet wel meteen redelijk OK zijn voor een km of 450/500 in 2 dagen...
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt