7 uren geleden
Wat betreft de route kan ik niet heel veel zinnigs zeggen. Een dingetje om even aan te denken is dat de Milan zeer waarschijnlijk een erg smal achterbandje heeft, waarvoor je mogelijk niet de juiste binnenbandjes hebt. Tegelijk zijn die hele smalle 26 binnenbandjes niet bij iedere fietsenmaker te krijgen.
Waar je bij de Milan wat op moet letten is de voorste stoelbevestiging, dat is een half open metalen beugeltje waar een kettingbladboutje in valt. Die wil er nogal makkelijk uitschieten, bijvoorbeeld als je de stoel omhoog doet, of als je ergens bij het parkeren een stukje over klinkertjes rammelt ofzo. Dan staat je stoel scheef, wat niet heel erg opvalt als je moe bent of niet zo alert. Daarin zit een risico op blessure. Verder vind ik het een hele prettige stoel, behalve een klein stukje wat echt heel onprettig en pijnlijk in mijn rug drukt. Zorg dat je een stoeldekje hebt, met die van een quest bevalt het mij prima.
Op hele gemene dempels of schuine kanten kan de Milan aanlopen op de voetbulten. Klinkt erg als je erin zit, maar ze zijn er wel op gemaakt. Schuin aansnijden van zulke drempels kan helpen.
Succes
Waar je bij de Milan wat op moet letten is de voorste stoelbevestiging, dat is een half open metalen beugeltje waar een kettingbladboutje in valt. Die wil er nogal makkelijk uitschieten, bijvoorbeeld als je de stoel omhoog doet, of als je ergens bij het parkeren een stukje over klinkertjes rammelt ofzo. Dan staat je stoel scheef, wat niet heel erg opvalt als je moe bent of niet zo alert. Daarin zit een risico op blessure. Verder vind ik het een hele prettige stoel, behalve een klein stukje wat echt heel onprettig en pijnlijk in mijn rug drukt. Zorg dat je een stoeldekje hebt, met die van een quest bevalt het mij prima.
Op hele gemene dempels of schuine kanten kan de Milan aanlopen op de voetbulten. Klinkt erg als je erin zit, maar ze zijn er wel op gemaakt. Schuin aansnijden van zulke drempels kan helpen.
Succes