9 uren geleden
Dank allemaal! Hier kunnen we zeker wat mee.
Vanaf zaterdag as zijn we een maand aan het fietsen, ik zal in augustus contact met je opnemen. Ik heb hier sowieso nog een 451 achterwiel liggen, maar ik denk niet dat dat gaat passen
Dan maar marktplaats in de gaten houden of er in de buurt nog een donorfiets voor een leuk prijsje te koop komt.
(, 02:11 PM)David Wielemaker schreef: Performer DidoDank! Zie onderstaand bericht van Melle, die woont aanzienlijk dichter bij en kan ik na werktijd eens langsgaan. Mocht dat niet werken, dan zou ik alsnog graag nog van je aanbod gebruik willen maken. Als dat het geval gaat zijn, stuur ik je een berichtje.
2x20" (406), lichaamslengte vanaf 150cm.
Ik had een blauwe, jaren ongebruikt in de schuur (te klein voor mijn vrouw van 1.85, 2e hands niemand interesse). Imiddels is het stuur, crankstel, derailleur+ketting en achterwiel gerecycled.
De overgebleven onderdelen (frame incl vork, stoel, voorwiel) mag je gratis ophalen als je voor weinig een nieuwe fiets wil opbouwen.
(, 06:17 PM)melle z schreef: Ik heb een Alligt Kleine in de aanbieding, gratis af te halen in Groningen. Je moet er wel even een nieuw 406 achterwieltje en derailleur bij zoeken, want ik heb hem gekocht voor de DualDrive naaf met toebehoren, dus die wil ik graag houden.Ideaal!

(, 07:54 PM)melle z schreef: Ik vraag het me af, maar die kan desgewenst bij mij gepast worden (niet te koop).Als ze past willen we hier ook wel graag gebruik van maken, geeft weer leuke info voor de toekomst