(6 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: De verkoper mag vragen wat hij wil.
De koper mag bieden wat hij wil.
Ook de helft.
Om iemand daarvoor naar een verkeerd adres te sturen en dus op kosten te jagen klinkt heel grappig, maar vind ik echt niet kunnen.
Dit zijn van die verhalen die je moet vertellen, maar niet echt moet uitvoeren.
Och Wim, een bezoekje aan het sprookjesbos in de Efteling of een Comedy club is toch wel leuk voor een keertje? Sommige mensen vragen erom. Net als dat sommige mensen erom vragen om deel te worden van jurisprudentie en een rechtsgang. De tendens lijkt dat zodra het om marktplaats gaat alles maar moet kunnen. Dat is jammer, erg jammer.
Jurisprudentie en meer specifiek de uitspraken lezen kan ook vermakelijk zijn. Soms leerzaam en interessant. Kan niet wachten op de jurisprudentie van iemand die naar de comedy club is afgereisd en zn reiskosten terug wil van de verkoper

Van de week had ik ook zo'n grappenmaker in mn inbox op marktplaats nadat ik eerder zn bod had afgewezen. Meer dan zijn bod zou ik er nooit voor krijgen, want het was geen nette fiets, blablabla. En inmiddels, paar dagen later dus, is ie verkocht voor wat ik ervoor wilde hebben.. Dik 400 euro meer dan zijn bod. Dat ie wederom reageerde verbaasde me ook, want hij gaf al eerder aan geen interesse meer te hebben..
En het zou me niets verbazen als deze persoon hier ook meeleest op dit forum, dus bij deze: de chr is verkocht voor de vraagprijs

(4 uren geleden)Gideonaut schreef: Vroeger vond ik het ook wel grappig om zulke mensen het adres van een kringloop te sturen, nu blokkeer ik ze gewoon.
Ik kreeg een paar dagen geleden een figuur die mij de les ging lezen over hoe ik de DF moest repareren, ik kon hem beter in het afval gooien want een DF met "brandschade" is niet te herstellen. (ik heb helemaal geen brandschade???)
Gelukkig nog geen Geertjes in m'n inbox gehad
Ik zag wel een bekende naam bij een van de nieuwere leden hier (geen zin in drama dus ik ga geen namen noemen) Die ging een paar jaar geleden helemaal tekeer naar me omdat ik mijn fiets niet goedkoper weg wou doen..
It wasn't me, maar het eerste waar ook ik aan dacht bij het zien van jouw gerepareerde DF was ook hier 'oef, brandschade!'. Die ga je dus in die staat niet verkopen als je voor iets meer een schadevrij exemplaar hebt, vrees ik.
Dacht overigens dat je 'm inmiddels al had gespoten? If not, zet er een beetje vaart achter. Als ie er optisch gewoon goed uitziet verkoop je m gewoon veel sneller.
(5 uren geleden)Roepers schreef: Probleem met sommige grappen is dat sommigen menen dat ze nog grappiger worden als je ze uitvoert. Ik begrijp Wims zorgen wel.
Groet,
Marco
Ik deel Wims zorgen niet. Wel die van het publiek van de comedyclub als zo'n kerel echt het podium op klimt om zn grappen te vertellen.