3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(9 uren geleden)365cycle schreef: Maak het nou niet te serieus Wim. Dadelijk komt er wel een verhaal over de rechtbank compleet met jurisprudentie voorbij enzo
Ik neem het zeker niet te serieus en ook niet te letterlijk.
Ik weet alleen uit ervaring dat sommige grappen enorm leuk zijn om te bedenken, nog leuker om er helemaal om dubbel te liggen en bij de gedachte om het uit te voeren gaat echt iedereen stuk.
Toch ben je dan op het punt aangekomen om er nog een keer goed over na te denken zonder alcohol in het bloed en om het dan toch maar gewoon bij een idee te laten. Veel leuker en fijner voor iedereen.
Ik zal een voorbeeld geven:
Hier in het oosten van het land hebben mensen die woonachtig zijn in het buitengebied vaak een grote buurt en grote vriendengroepen. Hebben ze ergens anders misschien ook wel, maar daar weet ik geen voorbeeld van.
Een vriendengroep bedacht dat het leuk was om eendjes in de badkamer te verstoppen van een pas getrouwd stel. De vriendengroep had geholpen met de verbouwing, hadden een sleutel laten namaken en konden dit dus regelen.
Zo bedacht, gezegd en zo gedaan.
Toen het pas getrouwde stel thuiskwam na het Grote Feest, bleken de tegels van de badkamer niet bestand tegen de uitwerpselen van de eendjes.
Gevolg: de badkamer moest volledig opnieuw betegeld worden. Uiteraard heeft de vriendengroep dit betaald. Zo sportief waren ze wel.
Het idee was heel schattig.
Als het bruidspaar thuiskomt, dan zwemmen er echte badeendjes in het bad.
De werkelijkheid was een volledig ondergescheten badkamer met geruïneerde tegels.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282