6 uren geleden
(11 uren geleden)Roepers schreef: Dat proberen kun je toch bij een dealer? In het noorden is er niets meer, maar in Winterswijk nog wel. Of je gaat er 1 huren. Kan nog steeds bij de Liggende Hollander in Eindhoven. Dat heb ik ook gedaan in 1993/1994. Krijg je gelijk een passend exemplaar en de juiste introductie. Op marktplaats krijg je vaak een gammele ligfiets die niet eens past. En die nieuwe fiets is spotgoedkoop vergeleken met een velomobiel.
Groet,
Marco
Toen ik op een gegeven moment inyeresser kreeg in ligfietsen, heb ik overwogen eens zo'n ding te huren. Uiteindelijk niet gedaan, want dat was eigenlijk behoorlijk prijzig. Prijzig als in: zou al snel 5 tientjes kwijt zijn voor een dagje incl vervoer heen en terug naar een ligfietswinkel en een hoop tijd kwijt zijn in een voor mij onbekende omgeving.
Dus wat gebeurde er: ik kocht gewoon een goedkoop exemplaar op marktplaats dat me wel leuk reed. Toen ik op mn plaat ging over een tramrails maanden later verkocht ik ',m met winst en deed ik wederom hetzelfde: ik plukte een ander modelletje van marktplaats.
We zijn nu een jaar of 13 en heel wat fietsen verder. Voor mij geen nieuwe fietsen.
Ligfietswinkels hebben bewust voor een niche gekozen. Ze zullen meer winst maken op het onderhoud van ligfietsen dan met het verkopen van nieuwe fietsen. Zo loopt het nu eenmaal bij ondernemen.