Nee, ik gebruik de velomobiel-modus niet en betaal ook niet meer voor Strava. De velomobiel-modus heeft jarenlang allerlei mogelijkheden gemist (geen idee of dit inmiddels opgelost is) en Strava gaf zelf aan dat ze er niet in gaan investeren om 'm beter te krijgen, omdat er te weinig gebruikers zijn. Dat geeft mij aan dat die modus er enkel is om het ego van racefietsers te beschermen (dat dat ego een probleem is blijkt ook wel uit het feit dat mijn KOMs met de M5 M-Racer - ondanks dat ze prima kunnen zien dat ik minuten lang boven de 400W trap, en er een foto van de fiets bij staat - om de haverklap gevlagd werden).
Er was voor mij geen belang om m'n ritten op openbaar te zetten, dus zijn mijn ritten tegenwoordig enkel nog zichtbaar voor connecties. Ritten analyseren vind ik wel leuk en daar gebruik ik de segmenten voor, gezien er veel meer zijn op de normale fietsmodus en mij het ook nog eens een handeling bespaart laat ik ze op fietsmodus staan.
Segmenten rijden doe ik niet nauwkeurig op dat segment, maar gewoon op basis van "hij lag ergens op dit wegvak". Dit segment zit op mijn toekomstige woon-werkroute, dus als ik er een keer zin in heb gaat het gas er vanaf de kruising op, en dan zie ik wel hoe lang ik 65 vast kan houden.
PS: @datakneder: Maak je verzonden en verwijderde berichten ook weer even leeg, dan werkt het weer
Er was voor mij geen belang om m'n ritten op openbaar te zetten, dus zijn mijn ritten tegenwoordig enkel nog zichtbaar voor connecties. Ritten analyseren vind ik wel leuk en daar gebruik ik de segmenten voor, gezien er veel meer zijn op de normale fietsmodus en mij het ook nog eens een handeling bespaart laat ik ze op fietsmodus staan.
Segmenten rijden doe ik niet nauwkeurig op dat segment, maar gewoon op basis van "hij lag ergens op dit wegvak". Dit segment zit op mijn toekomstige woon-werkroute, dus als ik er een keer zin in heb gaat het gas er vanaf de kruising op, en dan zie ik wel hoe lang ik 65 vast kan houden.
PS: @datakneder: Maak je verzonden en verwijderde berichten ook weer even leeg, dan werkt het weer

In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.