Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brainstorming Tuna4
#10
(04-Jul-2025, 02:10 PM)365cycle schreef:
(04-Jul-2025, 01:54 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik hoop dat er een versie komt voor de kleinere velonaut. Of het op drie of vier wielen is maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.
Denk aan een vervanger voor de DF, de huidige Tuna is een vervanger voor de DF XL.
De Tuna is door ICB gepositioneerd als een vervanger voor beide, maar gebaseerd op de DF XL.
Daarom heeft PpHaan34 z'n DF ook vervangen door een Tuna.

Ik denk eerlijk gezegd dat het verschil tussen de DF en de DF XL misschien wel te klein was.

Peter is aan de grote kant voor een DF, ik pleit voor de mensen die aan de kleine kant zijn voor de DF of de Milan SL. 

Ja je kan in een te grote fiets rijden maar passend is beter.
Vraag Wim waarom hij die laatste DF gekocht heeft.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Brainstorming Tuna4 - door Hardloper - 04-Jul-2025, 11:01 AM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 04-Jul-2025, 12:05 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Hardloper - 04-Jul-2025, 12:14 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Willeke_IGKT - 04-Jul-2025, 01:54 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 04-Jul-2025, 02:10 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Willeke_IGKT - 04-Jul-2025, 06:24 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Wim -de roetsende - 04-Jul-2025, 06:37 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Gideonaut - 04-Jul-2025, 02:59 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Hardloper - 04-Jul-2025, 03:39 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Wim -de roetsende - 04-Jul-2025, 04:46 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door ZoefZoef - 04-Jul-2025, 04:58 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Hardloper - 04-Jul-2025, 08:38 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Wim -de roetsende - 04-Jul-2025, 11:01 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 05-Jul-2025, 09:19 AM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Jeroen S - 05-Jul-2025, 10:34 AM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 05-Jul-2025, 11:45 AM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Gideonaut - 05-Jul-2025, 01:46 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Wim -de roetsende - 05-Jul-2025, 06:00 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 05-Jul-2025, 04:46 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Gideonaut - 05-Jul-2025, 05:47 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 05-Jul-2025, 06:32 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Gideonaut - 05-Jul-2025, 06:34 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Wim -de roetsende - 05-Jul-2025, 06:39 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Hardloper - 05-Jul-2025, 06:45 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 05-Jul-2025, 06:49 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door Gideonaut - 05-Jul-2025, 07:03 PM
RE: Brainstorming Tuna4 - door 365cycle - 05-Jul-2025, 08:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM