|
Experiment met maximumsnelheid op fietspad
|
Berichten: 7.056
Topics: 175
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3138
10003 x bedankt in 4811 berichten
Ik vind 60 ook echt een onwerkelijk getal.
Om dat 'uit jouw mond' te horen vind ik verbazingwekkend.
Dat we het met z'n allen blijkbaar acceptabel vinden dat er zoveel mensen worden doodgereden door een motorvoertuig vind ik echter ook verbijsterend. Dit zegt echter vooral iets over hoe heilig die auto is in onze samenleving.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
|
| Berichten in dit topic |
RE: Experiment met maximumsnelheid op fietspad - door Wim -de roetsende - 13-Jul-2025, 05:13 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik zag voorrijde...LigfietsWilsum — 02:16 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| ......In Fietse365cycle — 02:01 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Als deelnemer moet...365cycle — 01:54 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Ik ga voor een fle...Richard107 — 01:44 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
|
Gideon, Zoefzoef...Frutsel — 01:42 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Na de laatste keer p...TimSch — 12:36 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Ik ga voor een fleec...Willeke_IGKT — 12:33 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
|
Gideon, Zoefzoef m...gideon — 12:01 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| We gaan uiteraard op...TimSch — 12:01 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Iemand aanraders om ...Richard107 — 11:55 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Deze morgen voor het...qv-tester — 11:43 AM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Ik ben gewend om te ...qv-tester — 11:40 AM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Die 20km klinkt ...Richard107 — 11:20 AM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Die 20km klinkt vo...Willeke_IGKT — 11:13 AM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Die 20km klinkt voor...Richard107 — 11:09 AM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Volgens mij was 25...LigfietsWilsum — 11:02 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Ik mijn ketting brak...Frutsel — 10:56 AM |
|