24-Jul-2025, 10:45 PM
Ik kan wel genieten van het constructie technische gedeelte. Youtube staat er vol mee. De Pickard Mosquito auto volg ik al een hele tijd. Het gaat me dan eigenlijk meer om de functionele techniek, het begrijpen waarom ze bouwen zoals ze bouwen. Idem met Retropower cars. Kun je best wat van opsteken als je zelf iets mobiels wilt bouwen. Een houten Velomobiel ofzo. Heb ik ook wat afgekeken van de Marcos sportwagen met zijn houten chassis.
Maar autorijden voor de lol doe ik niet eigenlijk, ik fiets liever.
Vandaag op het werk waren we nog boos over een auto die dus wel zelf aan het stuur trekt, namelijk de Hyundai Inster. Als die een witte streep ziet, wil hij die vermijden, en stuurt de andere kant op. Nu hebben we hier nogal wat smalle weggetjes waar je nog wel eens een trekker of vrachtwagen tegenkomt waardoor je effe net wat verder richting berm moet. En dan ziet dat ding dus dat je over de witte lijn gaat en stuurt actief terug. Van het gras richting vrachtwagen.
Maar autorijden voor de lol doe ik niet eigenlijk, ik fiets liever.
Vandaag op het werk waren we nog boos over een auto die dus wel zelf aan het stuur trekt, namelijk de Hyundai Inster. Als die een witte streep ziet, wil hij die vermijden, en stuurt de andere kant op. Nu hebben we hier nogal wat smalle weggetjes waar je nog wel eens een trekker of vrachtwagen tegenkomt waardoor je effe net wat verder richting berm moet. En dan ziet dat ding dus dat je over de witte lijn gaat en stuurt actief terug. Van het gras richting vrachtwagen.