, 10:45 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 10:46 AM door Wim -de roetsende.)
Goedemorgen, welkom op dit forum.
Ik wens je veel lees- en nog veel meer schrijfplezier, omdat een forum nou eenmaal leuker wordt als er iets te lezen valt
Een Lynxx is een mooie ligfiets voor beginners en ook voor gevorderden.
Mijn ww-verkeer is 15km en ook ik was geen racefietser of mountainbiker toen ik op 34-jarige leeftijd een ligfietser werd. Ik had zelfs sinds mijn 16e nog maar weinig gefietst. Nu fiets ik dus alweer 24 jaar op en in mijn ligfietsen. Zie mijn handtekening.
Je bent zeker niet gek, gelukkig wel gek genoeg om te beginnen met ligfietsen
In welk gedeelte van Nederland kunnen we je tegenkomen? Mij in het oosten tussen Deventer-Zutphen-Lochem-Holten.
Groets, Wim
Ik wens je veel lees- en nog veel meer schrijfplezier, omdat een forum nou eenmaal leuker wordt als er iets te lezen valt

Een Lynxx is een mooie ligfiets voor beginners en ook voor gevorderden.
Mijn ww-verkeer is 15km en ook ik was geen racefietser of mountainbiker toen ik op 34-jarige leeftijd een ligfietser werd. Ik had zelfs sinds mijn 16e nog maar weinig gefietst. Nu fiets ik dus alweer 24 jaar op en in mijn ligfietsen. Zie mijn handtekening.
Je bent zeker niet gek, gelukkig wel gek genoeg om te beginnen met ligfietsen

In welk gedeelte van Nederland kunnen we je tegenkomen? Mij in het oosten tussen Deventer-Zutphen-Lochem-Holten.
Groets, Wim
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike