, 09:30 AM
(, 09:00 AM)365cycle schreef: Het is niet de app die inlogt op de wifi van een passerende trein, maar je smartphone zelf. Ivm privacy heb ik wifi altijd uit wanneer ik op pad ben, gebruik altijd het internet van m'n telefoon zelf. Wel belangrijk dat je voldoende databundel hebt uiteraard.
Ik zit altijd achter een groot beeldscherm en een goed toetsenbord. Als ik mobiel ben wil ik eigenlijk helemaal niet gestoord worden of zitten piemelen op een beeldschermpje. Ik heb programmeurs die lyrisch zijn over smartphones altijd een beetje verdacht gevonden. Maar goed, je kunt er heel vaak niet meer onderuit. Het toestemmingsscherm is wel iets van de app volgens mij. Vaak meldt de app geen toegang tot internet terwijl de rest van de smartphone wel internet heeft. Het scherm om toestemming te geven kan ik dan weer niet vinden. Het geeft je in ieder geval iets te doen tijdens het wachten. Maar liever doe ik iets nuttigs. Of leuks, als de kinderen en treinen erg luidruchtig zijn.
Ik heb altijd gelijk. Want als ik geen gelijk heb verander ik mijn mening. FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan