Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Parool: Ode aan de gewone fiets én de velomobiel!
(30-Jul-2025, 09:03 AM)365cycle schreef: Ik vind jouw reactie juist vrij zuur PlantageBohémien Big Grin

Een fatbike... Heb je er weleens op gereden? Het is echt geen fietsen. Ding is zonder motor amper vooruit te krijgen, gewoon echt inefficiënt (dat dus met mijn vermogen), de houding is dramatisch om echt te trappen. Veel beter dan een auto maar die dingen zijn scooters met trappers voor de sier. Prima dat het hip is, maar gezond is het zeker niet.

Als laatste: in de jaren 70/80 van de vorige eeuw was Yaïr nog helemaal niet geboren.
Je begrijpt me niet helemaal, dat andere mensen de maat nemen staat veel mensen tegen, mij ook, misschien komt dat omdat in de tijd waarin ik opgroeide je leven bepaalde, het was gewoon dat mensen zeggen hoe je te leven had, en dan zichzelf als voorbeeld stellen.
Mensen willen zelf hun keuze maken, ik ben eigenlijk aanhanger van de groene beweging, daar is me persoonlijk ook niets teveel.
Alleen het succes van die groene beweging blijft beperkt door de toon en het gelijk willen hebben, argumenten niet ter discussie willen stellen, daarmee kom je niet verder, win je geen aanhangers, is bij ligfietsers net zo, althans sommige, met een motor op de fiets moet je je bijna verontschuldigen, die man komt weer aandragen met een afgekloven verhaal dat een lithium accu vervuilend zou zijn, lithium is gewoon een grondstof zoals zovele andere, de moderne mens kan niet leven zonder grondstoffen, wil een velomobiel de weg op moet er ook eerst een wegenbouwer komen om een weg aan te leggen, zand,, cement grind, asfalt, anders is het plezier er snel af, op een modderweg wil niemand fietsen ook die meneer van dat artikel niet.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle

Berichten in dit topic
RE: Parool: Ode aan de gewone fiets én de velomobiel! - door PlantageBohémien - 30-Jul-2025, 12:45 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Zo, ik heb een (voor...Arend-Jan — 11:44 PM
Bülk Distance
We moeten de Dista...365cycle — 11:33 PM
Parool: Ode aan de gewone fiets én de v...
Mooi stukje van ...365cycle — 11:25 PM
Hork van de dag
Deze maar weer eens ...365cycle — 11:21 PM
Bülk Distance
We moeten de Distanc...Hoekie — 11:05 PM
Mooi stukje van Ya...Velomobielfan — 10:54 PM
Ik had vroeger ook e...365cycle — 09:50 PM
Draadloos schakelen
Misschien moet ik ...365cycle — 09:47 PM
Bülk Distance
Waar komt die clai...365cycle — 09:43 PM
Bülk Distance
 Eichenwind zelf s...mvdriel — 09:10 PM
Lange levertijden bij HollandBikeshop.
Volgens mij zijn web...Gideonaut — 09:01 PM
Draadloos schakelen
(1x1 met vrijloop)...Tijanus — 08:49 PM
Mijn broer en zijn v...Hardloper — 08:37 PM
Onder groepen va...ZoefZoef — 08:25 PM
Bülk Distance
Er blijft weinig o...Tijanus — 08:00 PM
een vrouw van ro...PlantageBohémien — 07:53 PM
Waar ben je vandaag geweest met de fiet...
Bosbad Hoeven! Leuke...365cycle — 07:44 PM