30-Jul-2025, 01:57 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Jul-2025, 01:58 PM door 365cycle.)
Ik begrijp je heel goed, maar wat je mist is dat Yaïr hier bewust tegengas geeft om een discussie aan te zwengelen, en dat een fatbike kopen geen vrije keuze is. Het is met succes aan de jeugd opgedrongen door marketeers, en het beperkt hun vrijheid op meerdere manieren:
Sterker nog: mijn uk is er van overtuigd dat hij de 160 km naar opa en oma in twee dagen kan fietsen op zijn gewone fiets, en ik denk inderdaad dat hij dat kan.
Ik geloof niet in de overlast door de fatbike "plaag", maar zie het niet als vrije keuze, en ze maken de leefwereld van onze toekomstige volwassenen kleiner.
- De fiets is slechter fietsbaar met de ondersteuning uit
- Er is geen enkele kracht nodig om vooruit te komen, dus de conditie van de jeugd gaat erop achteruit
Sterker nog: mijn uk is er van overtuigd dat hij de 160 km naar opa en oma in twee dagen kan fietsen op zijn gewone fiets, en ik denk inderdaad dat hij dat kan.
Ik geloof niet in de overlast door de fatbike "plaag", maar zie het niet als vrije keuze, en ze maken de leefwereld van onze toekomstige volwassenen kleiner.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.