03-Mar-2019, 12:53 PM
Ja beste piet dat kan dan wel waar zijn van de stint maar dat de minister deze stint heeft verboden op de weg te gaan gezien het verschrikkelijke ongeluk wat er met de kinderen is gebeurd is, is geweldig.
Het is een dom ontwerp, en dat in 2018.
Niet goed doordacht, daarom veranderen ze het ontwerp, en na goed keuring mag deze stint weer de weg op.
De politiek omtrent dit gevoelige onderwerp is zeer goed genomen door de politiek, Cora, je krijgt van mij 10, blij dat je een uit gesproken mening hebt .
En beste Piet, praat mij niet over aandrijving van dergelijke voertuigen.
De Handrem wordt dan bijzaak, met 10 kinderen in de bolderkar, hoe kan je dat verkondigen ?
En wat de dodemans knop betreft, deze was uitgevoerd met een elektronische stop. van alle functies.
Praat wel over een Piaggio anno 2007 met computer besturing .
Een worm wiel plaatsen die de axiale en radiale krachten regelt op een voertuig , dat is in feite wat jij beweerd.
Nu nog even over het plaatsen van hand remmen op een ligfiets, dat ligt ook aan het ontwerp, je zou een ketting wiel kunnen plaatsen bv iets hoger op de achter vork.
Het is voor de heren/dames ontwikkelaars gewoon, hoe duur gaat het ontwerp kosten.
En mijn M5 SteetLegal is van staal, een knappe vent die de handremmen naar de kl....krijgt.
De snelheid is minimaal, maar kan me indenken dat een aluminium fiets gaat breken.
Dat doet hij op den duur toch wel, de brand in aluminium is net zoals staal (roest) alleen verbrand staal langzamer.
Wij monteurs noemen dat soort ook wel pisbakken staal.
Zelfs roestvrij staal, moet werend zijn, verbrand op den duur.
Anders kom je weer in het verhaal van kogelvrij, bestaat ook niet......werend.
Dit uit het brandweer jargon van mij.
Het verhaal hier achter was dan ook, dat het mij een raadsel was dat de remmen niet voor de vork geplaatst was.
Moraal van het verhaal is in mijn optie dan ook, het ontwerp en ontwikkeling,s kosten zijn hier debet aan.
Geert
Het is een dom ontwerp, en dat in 2018.
Niet goed doordacht, daarom veranderen ze het ontwerp, en na goed keuring mag deze stint weer de weg op.
De politiek omtrent dit gevoelige onderwerp is zeer goed genomen door de politiek, Cora, je krijgt van mij 10, blij dat je een uit gesproken mening hebt .
En beste Piet, praat mij niet over aandrijving van dergelijke voertuigen.
De Handrem wordt dan bijzaak, met 10 kinderen in de bolderkar, hoe kan je dat verkondigen ?
En wat de dodemans knop betreft, deze was uitgevoerd met een elektronische stop. van alle functies.
Praat wel over een Piaggio anno 2007 met computer besturing .
Een worm wiel plaatsen die de axiale en radiale krachten regelt op een voertuig , dat is in feite wat jij beweerd.
Nu nog even over het plaatsen van hand remmen op een ligfiets, dat ligt ook aan het ontwerp, je zou een ketting wiel kunnen plaatsen bv iets hoger op de achter vork.
Het is voor de heren/dames ontwikkelaars gewoon, hoe duur gaat het ontwerp kosten.
En mijn M5 SteetLegal is van staal, een knappe vent die de handremmen naar de kl....krijgt.
De snelheid is minimaal, maar kan me indenken dat een aluminium fiets gaat breken.
Dat doet hij op den duur toch wel, de brand in aluminium is net zoals staal (roest) alleen verbrand staal langzamer.
Wij monteurs noemen dat soort ook wel pisbakken staal.
Zelfs roestvrij staal, moet werend zijn, verbrand op den duur.
Anders kom je weer in het verhaal van kogelvrij, bestaat ook niet......werend.
Dit uit het brandweer jargon van mij.
Het verhaal hier achter was dan ook, dat het mij een raadsel was dat de remmen niet voor de vork geplaatst was.
Moraal van het verhaal is in mijn optie dan ook, het ontwerp en ontwikkeling,s kosten zijn hier debet aan.
Geert
Flevobike Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.