Ga je dan uit van het vriespunt in graden Fahrenheit?
Als je dat gelezen hebt heb je vast ook gelezen dat die ram mogelijk te hard reed.
Als je met allerlei agrarisch spul aan de voorkant van je trekker rijdt is er een verplichting de juiste afdekkappen te gebruiken, om letsel bij aanrijdingen te voorkomen (dat is dan nog vóór de hele discussie over wie de aanrijding veroorzaake). Die logica moet alleen nog even toegepast worden op die rijdende rammen.
(, 11:40 AM)ZoefZoef schreef: Ik vind dat er iets teveel naar automobilisten en auto's wordt gewezen als veroorzaker en schuldige aan -al dan niet dodelijke-ongevallen.
Veel ongelukken hadden voorkomen kunnen worden en zij echt niet alleen maar de oorzaak van de automobilist.
Neem nu de laatste 'hork' in zn grote Amerikaanse pickup. Die krijgt al bij voorbaat de schuld terwijl ik hier tegelijkertijd lees dat de wielrenster die overleden is bij het ongeval mogelijk degene is die voorrang had moeten verlenen maar dat kennelijk niet gedaan heeft. Maar die automobilist is natuurlijk weer de hork..
Als je dat gelezen hebt heb je vast ook gelezen dat die ram mogelijk te hard reed.
Als je met allerlei agrarisch spul aan de voorkant van je trekker rijdt is er een verplichting de juiste afdekkappen te gebruiken, om letsel bij aanrijdingen te voorkomen (dat is dan nog vóór de hele discussie over wie de aanrijding veroorzaake). Die logica moet alleen nog even toegepast worden op die rijdende rammen.