(3 uren geleden)blokdoorn schreef: Tja, een gewone e-bike is ook nauwelijks een fiets te noemen aangezien er nauwelijks inspanning nodig is om 20km/h te fietsen. Auto’s zijn in feite ook allemaal opgevoerd tot ver boven de maximaal toegestane snelheid, maar dat vinden we normaal.Ik had er toevallige met een achterneefje (die Johan Vollenbroek weleens ziet rijden) over een uurtje geleden. Van dat sommige hier aan de Super LOL meededen en wat voor gemiddelde snelheid / afstand dat was. Hij had iets van wow 25km/u. Dat haal ik niet, ik zo nou ik haal dat wel gemakkelijk. Hij zo : misschien moet ik ook maar zo'n fiets kopen. Ik zo van doen he. Maar hij zag een brommer met gele platen ook wel zitten, waar je 50km/u mee kon. Dacht dat ze eigenlijk maar 45km/u mochten. Dus ik zo : van oh je kan ze legaal inhalen en dat ze jou niet terug mogen inhalen.
Maar hoe dan ook, ik weet niet hoe dat bij jullie is met de VM. Maar ik vind dat ik ook maar nauwelijks inspanning kwijt ben voor 20 a 25km/u. Zijn onze QV's (Snoeken, Mango's, Tuna's, DF's, Quest (XS), Strada's) dan ook nauwelijks een fietsen???

Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.