, 10:55 PM
Het waren vooral de eerste generatie DF's die geen optimale stuurgeometrie hadden volgens mij, dat zorgde ervoor dat het sturen nogal zenuwachtig en wiebelig was, dat is ondertussen verholpen maar er zijn nog een hele berg DF's die geen vernieuwde stuurplaatjes hebben dus niet alleen oppassen met een tweedehands, ook nu ze niet meer in productie zijn is het zoeken naar de nieuwe stuurplaatjes. Ik weet niet of die van de Tuna een exacte kopie zijn anders is het zo verholpen.
Mijn DFXL (#288) uit 2020 is niet zo heel zenuwachtig in de wind. Alleen als het heel erg hard bezig is en ik krijg een rukwind van zij, dat is 2x gebeurt waar ik een flinke slinger over straat maakte. En dat zou dan weer opgelost kunnen worden door die "pants/hosen" te kopen.
Mijn DFXL (#288) uit 2020 is niet zo heel zenuwachtig in de wind. Alleen als het heel erg hard bezig is en ik krijg een rukwind van zij, dat is 2x gebeurt waar ik een flinke slinger over straat maakte. En dat zou dan weer opgelost kunnen worden door die "pants/hosen" te kopen.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)