7 uren geleden
(8 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: De Strada heeft voetengaten, de B4M bulten, dat maakt een hoop verschil met de grond raken.
Ik heb de B4M omhoog laten zetten, 8 mm. Voor mij was dat in het gewone rijden niet te merken maar het maakt een wereld van verschil op de drempels.
Of dat met de DF ook nog kan hangt af van de huidige instellingen en dat kan Peter je waarschijnlijk met een blik al zeggen.
De DF die ik nu fiets heeft op advies van Peter verhoogde vering voor, zodat de body niet over de grond komt als ik pontjes op en af rijd (nodig, ik woon tussen de rivieren) Wat ik begrepen heb is dat de mindere bodemvrijheid samenhangt met het feit dat dit een Duits Ontwerp is (DF = Daniel Fenn), in Duitsland zijn er niet veel verkeersdrempels.
Ik kreeg net het bericht dat de door mij bestelde Snoek gearriveerd is in Dronten. Er is nog tijd nodig om hem af te bouwen, maar dit is een Nederlands ontwerp. Ik verwacht voldoende bodemvrijheid.
Niels, Velo, van der Wal
De verrijking zit in de beperking