|
Speling achterwiel - doorrijden?
|
Berichten: 2.359
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8679
3901 x bedankt in 1804 berichten
(07-Sep-2025, 08:01 PM)Jeroen S schreef: Dus vraag vooral ook een andere mening.
Ik heb voor het gevoel nog een rondje gedaan. Van 45 km. Ging goed. Ik vertrouw er op voor morgen woonwerk.
En bel morgen de winkel voor vervolg. Ik zal je suggesties meenemen.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 10:00 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|