11 uren geleden
Of zoiets https://www.dastore.biz/product-page/da-shim
Het komt wel nauw want beter ietsje speling dan ietsje te weinig speling.
As te lang? Draait de steekas in de eenarmige achterbrug (vanaf DF, Milan MK7, enz.) nog steeds vrij na het vastdraaien van de schroef? Dat kan komen doordat de as te lang is, de afstandhouders te kort zijn en/of de dunwandige afstandhouder in het carbon is ingegraven. Voor dergelijke gevallen is er nu “da shim”.
Pasring binnendiameter 19 dikte 0,8 mm van roestvrij staal
Montagemogelijkheden:
links van de achterbrug: hierdoor verschuiven de cassette en het wiel overeenkomstig naar links
rechts van de achterbrug: hierdoor verschuift alleen de as overeenkomstig naar rechts. De cassette en het wiel blijven waar ze waren.
Het komt wel nauw want beter ietsje speling dan ietsje te weinig speling.
As te lang? Draait de steekas in de eenarmige achterbrug (vanaf DF, Milan MK7, enz.) nog steeds vrij na het vastdraaien van de schroef? Dat kan komen doordat de as te lang is, de afstandhouders te kort zijn en/of de dunwandige afstandhouder in het carbon is ingegraven. Voor dergelijke gevallen is er nu “da shim”.
Pasring binnendiameter 19 dikte 0,8 mm van roestvrij staal
Montagemogelijkheden:
links van de achterbrug: hierdoor verschuiven de cassette en het wiel overeenkomstig naar links
rechts van de achterbrug: hierdoor verschuift alleen de as overeenkomstig naar rechts. De cassette en het wiel blijven waar ze waren.