Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Speling achterwiel - doorrijden?
#18
Of zoiets https://www.dastore.biz/product-page/da-shim
Het komt wel nauw want beter ietsje speling dan ietsje te weinig speling.

As te lang? Draait de steekas in de eenarmige achterbrug (vanaf DF, Milan MK7, enz.) nog steeds vrij na het vastdraaien van de schroef? Dat kan komen doordat de as te lang is, de afstandhouders te kort zijn en/of de dunwandige afstandhouder in het carbon is ingegraven. Voor dergelijke gevallen is er nu “da shim”.
Pasring binnendiameter 19 dikte 0,8 mm van roestvrij staal

Montagemogelijkheden:
links van de achterbrug: hierdoor verschuiven de cassette en het wiel overeenkomstig naar links
rechts van de achterbrug: hierdoor verschuift alleen de as overeenkomstig naar rechts. De cassette en het wiel blijven waar ze waren.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , mvdriel


Berichten in dit topic
Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 03:35 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Willeke_IGKT - 07-Sep-2025, 04:04 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 04:05 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 07-Sep-2025, 04:44 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door blokdoorn - 07-Sep-2025, 04:56 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 07-Sep-2025, 05:49 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Gideonaut - 07-Sep-2025, 06:31 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 06:45 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door datakneder - 07-Sep-2025, 07:06 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 07-Sep-2025, 08:01 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 10:00 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 08-Sep-2025, 07:32 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 08-Sep-2025, 07:59 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 08-Sep-2025, 12:37 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 08-Sep-2025, 03:52 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2025, 07:46 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 08-Sep-2025, 10:46 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 09-Sep-2025, 07:36 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 09-Sep-2025, 08:47 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door twilwel - 09-Sep-2025, 09:33 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Sjoerd-p - 09-Sep-2025, 09:09 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 17-Sep-2025, 01:31 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 17-Sep-2025, 03:11 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 17-Sep-2025, 05:37 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 17-Sep-2025, 06:25 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Boyd Maduro - 17-Sep-2025, 07:11 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 17-Sep-2025, 07:59 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 26-Sep-2025, 07:38 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 08-Feb-2026, 09:48 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 14-Feb-2026, 08:46 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 15-Feb-2026, 12:44 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 15-Feb-2026, 02:02 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 15-Feb-2026, 02:38 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 15-Feb-2026, 03:14 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 15-Feb-2026, 03:38 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 15-Feb-2026, 03:58 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 16-Feb-2026, 08:18 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 16-Mar-2026, 04:07 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Arend-Jan - 16-Mar-2026, 06:42 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 16-Mar-2026, 06:47 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Arend-Jan - 17-Mar-2026, 10:10 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door 365cycle - 19-Mar-2026, 12:01 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 24-Mar-2026, 11:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM