11 uren geleden
Ik wil er wel even bijzetten dat ondanks dat de meneer een handelaar is met wilde verhaaltjes, hij doet verder niet moeilijk of wat dan ook, gewoon aardige man en ik heb mijn DF zonder issues gekocht bij hem voor iets meer dan dat de vorige eigenaar ervoor vroeg, net als bij deze Waw het geval is.
Ook een handige detail voor diegene die meelezen: Waw022 die te koop staat heeft zelfgemaakte stuurplaatjes, kijk en test HEEL goed of deze recht/symmetrisch staan en sterk genoeg zijn, mocht dat niet het geval zijn dan kunnen de stuurpennen en/of plaatjes tijdens het fietsen/sturen kromtrekken en ga je gegarandeerd over de kop!
Ook een handige detail voor diegene die meelezen: Waw022 die te koop staat heeft zelfgemaakte stuurplaatjes, kijk en test HEEL goed of deze recht/symmetrisch staan en sterk genoeg zijn, mocht dat niet het geval zijn dan kunnen de stuurpennen en/of plaatjes tijdens het fietsen/sturen kromtrekken en ga je gegarandeerd over de kop!
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)