7 uren geleden
Bij een budget van max 1000 euro wordt het denk ik lastig. Bij auto's kom je op een bepaald moment ook op prijzen waarbij je weet dat er bij dat bedrag niet al te veel kwaliteit verwacht kan worden. Ik herinner me een kennis die een 20 jaar oude Passat kocht voor een schijntje met dik 400.000 op de teller en garantie tot einde oprit, die het net buiten de stad begaf.
Ik kan mee geen 1000 euro Velomobiel voorstellen waar je niet minstens dat bedrag nog aan moet besteden voordat je een betrouwbaar en goed functionerend exemplaar hebt.
Als je aan auto's en fietsen kunt sleutelen, dan is er aan een Velomobiel maar weinig techniek waar je nog grote vraagtekens bij zult hebben denk ik.
Ik kan mee geen 1000 euro Velomobiel voorstellen waar je niet minstens dat bedrag nog aan moet besteden voordat je een betrouwbaar en goed functionerend exemplaar hebt.
Als je aan auto's en fietsen kunt sleutelen, dan is er aan een Velomobiel maar weinig techniek waar je nog grote vraagtekens bij zult hebben denk ik.