7 uren geleden
Het is een prachtige fiets in het echt, waarvoor wederom mijn dank!! Thuis gelijk weer in elkaar gezet en bewonderd. Nadat ik meerdere uren heb moeten wachten tot het droog was kon ik eindelijk beginnen met
…. Hoe het te noemen? Ik denk stuntelen en glijden. Helaas kwam na een halfuur weer regen dus toen hield het oefenen weer op. Ik kan wel zeggen dat alle beschrijvingen en instructies die online staan over de besturing de lading niet dekken
het Is een onbeschrijfelijk gevoel van onbekwaamheid! Overal lees ik dat kinderen en dronkenlappen het gelijk kunnen, nou ben ik beiden niet maar de een misschien nog een beetje? Wetende dat ik niet drink wil ik vragen:wie heeft een advies / anekdote/ tip of een verhaal over waar te beginnen? Nu weet ik, oefening baart kunst, maar hoe en wat te oefenen, dat weet ik niet.
…. Hoe het te noemen? Ik denk stuntelen en glijden. Helaas kwam na een halfuur weer regen dus toen hield het oefenen weer op. Ik kan wel zeggen dat alle beschrijvingen en instructies die online staan over de besturing de lading niet dekken