Peiling: De herfst is begonnen, naar lekbestendigere banden?
Het hele jaar dezelfde banden en dat is een van onderstaande keuzes
28.00%
7 28.00%
CCU rondom
28.00%
7 28.00%
CCU voor, GP5000 achter
16.00%
4 16.00%
PO(SR) voor, GP5000 achter
4.00%
1 4.00%
Ones voor, GP5000 achter
0%
0 0%
Iets anders. Zie mijn reactie
24.00%
6 24.00%
Totaal aantal stemmen: 25 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De herfst is begonnen, banden?
#13
Niels, ik wil ze niet missen. De one heb ik ook als reservesetje bij de hand en de GP gaat er in het voorjaar gewoon weer op. Ik zat even te zoeken, maar ik vind hem online ook lastig.

Hier bijvoorbeeld, maar daar zitten alle 26 inchers in de 650C, de ertro klopt wel.
https://www.tradeinn.com/bikeinn/nl/cont...CrEALw_wcB

Of hier, dichter bij huis. https://www.smitbrandhoff2wielers.nl/bui...-559-zwart
Antwoord }
Bedankt door: NielsKo , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
De herfst is begonnen, banden? - door Hoekie - 04-Oct-2025, 12:44 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Hardloper - 04-Oct-2025, 01:04 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Gideonaut - 04-Oct-2025, 01:22 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door GHOOGEN - 04-Oct-2025, 01:25 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Bob Hagendijk - 04-Oct-2025, 03:45 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Frutsel - 04-Oct-2025, 05:41 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 09:22 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door NielsKo - 05-Oct-2025, 08:49 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door TimSch - 05-Oct-2025, 08:21 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Boyd Maduro - 05-Oct-2025, 08:33 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Willeke_IGKT - 05-Oct-2025, 09:34 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Jeroen S - 05-Oct-2025, 11:06 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door LigfietsWilsum - 05-Oct-2025, 12:01 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door LigfietsWilsum - 05-Oct-2025, 01:16 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door blokdoorn - 05-Oct-2025, 02:41 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Hoekie - 05-Oct-2025, 09:49 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Tom Fekkes - 05-Oct-2025, 10:11 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door blokdoorn - 05-Oct-2025, 11:15 PM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door SnoekL#35 - 06-Oct-2025, 05:29 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Josligfiets - 06-Oct-2025, 07:48 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Jeroen S - 06-Oct-2025, 07:54 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Lig-hen - 06-Oct-2025, 08:34 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Lopopodium - 06-Oct-2025, 11:52 AM
RE: De herfst is begonnen, banden? - door Hoekie - 11-Oct-2025, 12:17 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM