Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEL 2025
#22
Ik denk dat een luchtinlaat vooral goed werkt als er ook een open buis aan zit, die de lucht langs de benen leidt. In de winter stopte ik de luchtinlaat van de houten VM maar dicht, anders werd het nogal fris. Er zijn ook mooie klepjes voor de standaard buizen te krijgen, of te knutselen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 25-Sep-2025, 09:34 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 25-Sep-2025, 10:30 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 25-Sep-2025, 02:33 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 25-Sep-2025, 03:36 PM
RE: LEL 2025 - door Boyd Maduro - 26-Sep-2025, 02:31 PM
RE: LEL 2025 - door Veloquest - 25-Sep-2025, 04:30 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 25-Sep-2025, 09:30 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 30-Sep-2025, 09:42 AM
RE: LEL 2025 - door Niels van der Wal - 30-Sep-2025, 10:23 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 30-Sep-2025, 10:58 AM
RE: LEL 2025 - door Willeke_IGKT - 30-Sep-2025, 06:51 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 30-Sep-2025, 06:59 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 01-Oct-2025, 07:39 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 01-Oct-2025, 03:59 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 01-Oct-2025, 07:50 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 02-Oct-2025, 02:07 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 02-Oct-2025, 02:27 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 02-Oct-2025, 04:26 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:00 AM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 06-Oct-2025, 07:24 PM
RE: LEL 2025 - door Veloquest - 06-Oct-2025, 09:05 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 06-Oct-2025, 09:25 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 06-Oct-2025, 09:43 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 07-Oct-2025, 01:31 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 07-Oct-2025, 06:24 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 07-Oct-2025, 06:39 PM
RE: LEL 2025 - door Hoekie - 08-Oct-2025, 01:36 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 14-Oct-2025, 11:47 AM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 14-Oct-2025, 11:14 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 15-Oct-2025, 08:01 AM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 19-Oct-2025, 07:20 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 19-Oct-2025, 09:07 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 19-Oct-2025, 09:29 PM
RE: LEL 2025 - door Tijanus - 19-Oct-2025, 08:39 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2025, 09:31 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 19-Oct-2025, 09:24 PM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 19-Oct-2025, 09:31 PM
RE: LEL 2025 - door ligvogel - 26-Oct-2025, 08:46 AM
RE: LEL 2025 - door Boyd Maduro - 26-Oct-2025, 08:49 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 19-Oct-2025, 09:35 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 19-Oct-2025, 09:52 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 10:09 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 19-Oct-2025, 10:10 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 20-Oct-2025, 10:30 AM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 12:24 PM
RE: LEL 2025 - door NielsKo - 19-Oct-2025, 10:11 PM
RE: LEL 2025 - door Hoekie - 20-Oct-2025, 10:25 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 02:29 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 09:33 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 20-Oct-2025, 12:52 PM
RE: LEL 2025 - door Tijanus - 20-Oct-2025, 01:00 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 01:25 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 20-Oct-2025, 01:37 PM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 20-Oct-2025, 09:53 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 10:17 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 22-Oct-2025, 12:32 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:17 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 02:05 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 26-Oct-2025, 02:41 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 03:09 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 27-Oct-2025, 11:11 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 27-Oct-2025, 09:04 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 28-Oct-2025, 12:16 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 29-Oct-2025, 02:53 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 27-Oct-2025, 11:31 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM