Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEL 2025
#23
Ik had uiteraard de kier rond de koplampen, zoals alle Milan's. Die kier heb ik zelfs nog iets vergroot.

Daarna zelf bovenop de neus een nacaduct gemaakt (dus voor de klep). En later nóg een inlaat gemaakt: gat gemaakt onder de koplampen, voor de 'trompet', waarna de lucht dus door de mast ging. 

Bij het pistool (dat stuk waar de mast weer naar beneden gaat richting de brug tussen de voorwielen)  een uitlaat gemaakt met regelklep.

En in de BM-kap zat óók een nacaduct.
In de staart had ik extra gaten gemaakt.

En nóg had ik het eigenlijk altijd bloedheet in dat ding  Big Grin

[Afbeelding: 1622660392380.jpg] [Afbeelding: signal-2022-07-31-21-50-19-428-1.jpg]
[Afbeelding: IMG-20220719-192314071-HDR.jpg] [Afbeelding: signal-2022-09-12-14-21-55-107-2.jpg]
(en ja, ik had die opblaasbare kayak toen bij me, in de GT!)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 25-Sep-2025, 09:34 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 25-Sep-2025, 10:30 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 25-Sep-2025, 02:33 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 25-Sep-2025, 03:36 PM
RE: LEL 2025 - door Boyd Maduro - 26-Sep-2025, 02:31 PM
RE: LEL 2025 - door Veloquest - 25-Sep-2025, 04:30 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 25-Sep-2025, 09:30 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 30-Sep-2025, 09:42 AM
RE: LEL 2025 - door Niels van der Wal - 30-Sep-2025, 10:23 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 30-Sep-2025, 10:58 AM
RE: LEL 2025 - door Willeke_IGKT - 30-Sep-2025, 06:51 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 30-Sep-2025, 06:59 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 01-Oct-2025, 07:39 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 01-Oct-2025, 03:59 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 01-Oct-2025, 07:50 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 02-Oct-2025, 02:07 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 02-Oct-2025, 02:27 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 02-Oct-2025, 04:26 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:00 AM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 06-Oct-2025, 07:24 PM
RE: LEL 2025 - door Veloquest - 06-Oct-2025, 09:05 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 06-Oct-2025, 09:25 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 06-Oct-2025, 09:43 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 07-Oct-2025, 01:31 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 07-Oct-2025, 06:24 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 07-Oct-2025, 06:39 PM
RE: LEL 2025 - door Hoekie - 08-Oct-2025, 01:36 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 14-Oct-2025, 11:47 AM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 14-Oct-2025, 11:14 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 15-Oct-2025, 08:01 AM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 19-Oct-2025, 07:20 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 19-Oct-2025, 09:07 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 19-Oct-2025, 09:29 PM
RE: LEL 2025 - door Tijanus - 19-Oct-2025, 08:39 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2025, 09:31 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 19-Oct-2025, 09:24 PM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 19-Oct-2025, 09:31 PM
RE: LEL 2025 - door ligvogel - 26-Oct-2025, 08:46 AM
RE: LEL 2025 - door Boyd Maduro - 26-Oct-2025, 08:49 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 19-Oct-2025, 09:35 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 19-Oct-2025, 09:52 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 10:09 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 19-Oct-2025, 10:10 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 20-Oct-2025, 10:30 AM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 12:24 PM
RE: LEL 2025 - door NielsKo - 19-Oct-2025, 10:11 PM
RE: LEL 2025 - door Hoekie - 20-Oct-2025, 10:25 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 02:29 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 09:33 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 20-Oct-2025, 12:52 PM
RE: LEL 2025 - door Tijanus - 20-Oct-2025, 01:00 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 01:25 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 20-Oct-2025, 01:37 PM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 20-Oct-2025, 09:53 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 10:17 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 22-Oct-2025, 12:32 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:17 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 02:05 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 26-Oct-2025, 02:41 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 03:09 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 27-Oct-2025, 11:11 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 27-Oct-2025, 09:04 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 28-Oct-2025, 12:16 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 29-Oct-2025, 02:53 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 27-Oct-2025, 11:31 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM