Ik had uiteraard de kier rond de koplampen, zoals alle Milan's. Die kier heb ik zelfs nog iets vergroot.
Daarna zelf bovenop de neus een nacaduct gemaakt (dus voor de klep). En later nóg een inlaat gemaakt: gat gemaakt onder de koplampen, voor de 'trompet', waarna de lucht dus door de mast ging.
Bij het pistool (dat stuk waar de mast weer naar beneden gaat richting de brug tussen de voorwielen) een uitlaat gemaakt met regelklep.
En in de BM-kap zat óók een nacaduct.
In de staart had ik extra gaten gemaakt.
En nóg had ik het eigenlijk altijd bloedheet in dat ding
![[Afbeelding: signal-2022-07-31-21-50-19-428-1.jpg]](https://i.ibb.co/fd3Yk3Wz/signal-2022-07-31-21-50-19-428-1.jpg)
![[Afbeelding: signal-2022-09-12-14-21-55-107-2.jpg]](https://i.ibb.co/TMbS3K9G/signal-2022-09-12-14-21-55-107-2.jpg)
(en ja, ik had die opblaasbare kayak toen bij me, in de GT!)
Daarna zelf bovenop de neus een nacaduct gemaakt (dus voor de klep). En later nóg een inlaat gemaakt: gat gemaakt onder de koplampen, voor de 'trompet', waarna de lucht dus door de mast ging.
Bij het pistool (dat stuk waar de mast weer naar beneden gaat richting de brug tussen de voorwielen) een uitlaat gemaakt met regelklep.
En in de BM-kap zat óók een nacaduct.
In de staart had ik extra gaten gemaakt.
En nóg had ik het eigenlijk altijd bloedheet in dat ding

![[Afbeelding: 1622660392380.jpg]](https://i.ibb.co/5WpzvsXV/1622660392380.jpg)
![[Afbeelding: signal-2022-07-31-21-50-19-428-1.jpg]](https://i.ibb.co/fd3Yk3Wz/signal-2022-07-31-21-50-19-428-1.jpg)
![[Afbeelding: IMG-20220719-192314071-HDR.jpg]](https://i.ibb.co/prf85jF3/IMG-20220719-192314071-HDR.jpg)
![[Afbeelding: signal-2022-09-12-14-21-55-107-2.jpg]](https://i.ibb.co/TMbS3K9G/signal-2022-09-12-14-21-55-107-2.jpg)
(en ja, ik had die opblaasbare kayak toen bij me, in de GT!)