7 uren geleden
Deze morgen was het ook nog eens tijd voor een debiele actie om mij voorbij te geraken. Een auto wil mij per se voorbij op een moment dat er een andere auto mij tegemoet komt, die moet dus de kant in om geen frontale botsing te krijgen. Welgeteld 100 meter verder staat mister speedy weer stil want de slagboom was neer bij de overweg (dat had ie al kunnen zien toen ie mij voorbij ging). Uiteindelijke winst: 0 (ik sla 50 meter voor de overweg af, een zijweg in).
Voor de rest is het de laatste tijd gebleven bij een paar keer de klassieke "niet kijken maar gaan vanuit die zijweg" situatie op de grote baan waar ik vlot kan doorrijden. De laatste keer kon ik het betreffende busje voorbij rijden, en toen was die toch opeens héél voorzichtig omdat ze doorhad dat er iets naar haar buurt was geteleporteerd
Voor de rest is het de laatste tijd gebleven bij een paar keer de klassieke "niet kijken maar gaan vanuit die zijweg" situatie op de grote baan waar ik vlot kan doorrijden. De laatste keer kon ik het betreffende busje voorbij rijden, en toen was die toch opeens héél voorzichtig omdat ze doorhad dat er iets naar haar buurt was geteleporteerd