5 uren geleden
De tankstuur van de Waw vind ik persoonlijk heel comfortabel, maar echt veel ruimte voor spullen was er niet. De Waw heeft geen doorlopende ruimte in de staart vanwege de "firewall"? geen idee hoe ik dat anders moet beschrijven. Een tas boodschappen gaat niet passen, dat moet allemaal uit de tas en netjes in het kleine beetje ruimte achter de stoel ge-tetris-ed worden. Onder de armen/naast de stoel was ook niet echt een optie want dan was er een kans dat het onder de stuurstang terecht kwam en dan is het kapot of het blokkeert de stuur, wat voor soms wel eens voor bakstenen langs de broekpijp zorgde..
Ik heb zo het idee dat een Bülk met tankstuur een veel praktischere ervaring gaat geven dan een "oude model" Waw, ik zou ook nog steeds tankstuur boven tiller kiezen!
Al is een oude Belgische Waw veeeeeel mooier dan de Bülk, al helemaal de Distance met z'n cheetos cheese puff kromming :p
Ik heb zo het idee dat een Bülk met tankstuur een veel praktischere ervaring gaat geven dan een "oude model" Waw, ik zou ook nog steeds tankstuur boven tiller kiezen!
Al is een oude Belgische Waw veeeeeel mooier dan de Bülk, al helemaal de Distance met z'n cheetos cheese puff kromming :p
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)