(7 uren geleden)Hardloper schreef: Maar als we naar de snelheden kijken van de Tuna's 2 & 4, die zijn vind ik ook niet mis. Wetende dat plek 1 en wellicht ook plek 3 een kleine Snoek zal zijn.De Tuna liep idd prima (mede dankzij jarige job Ymte, want hoewel ik eigenlijk van plan was cabrio te rijden kreeg ik vlak voor de start een toerkap in m'n handen gedrukt

Ondanks m'n gesnotter was ik zeer tevreden over m'n geleverde vermogen.
Op de heenweg had ik eigenlijk net iets teveel gegeven (65-66 km/h kruissnelheid), de tegenwind bij de terugweg kostte veel snelheid. Nadat ik een kleine groene Snoek (weet eigenlijk niet wie daarmee reed) ingehaald had was de weg voor me leeg. Zo zonder anker ga je dan alle pijntjes voelen enzo, en dat bleef tot ik Wouter in zijn Tuna voor me zag. Die rijdt ook altijd vrij hard, dus had ik een mooi punt om me op te richten. Ik kon de finish al zien, m'n spiegeltje was helemaal leeg, met nog maar zo'n 5 kilometer te gaan begon ik te denken dat Arend-Jan me niet meer in zou halen (hij was een paar fietsen achter me gestart). Ik was nog niet uitgedacht of er kwam ineens een fraai gekleurde Snoek voorbij zeilen

Volgend jaar ga ik wel wat tunen, heb nu bijvoorbeeld gewoon gereden op CCU (wel met latex biba's... en natuurlijk niet lek!

Ook nog wel leuk: de afgelopen 4? jaar was ik ingeschreven en alle keren verscheen ik niet aan de start (door ziekte, fietspech, allerlei redenen). Nu dus maar een beetje bijgelovig gedaan en me bewust níet ingeschreven

In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.