Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEL 2025
#52
Ik heb als het goed is wel dashcambeelden, maar dat is 3x ingehaald worden in de eerste 10 km, en dan een hele tijd niets, en dan een zwik tegenliggers Smile
En dat met een gemiddelde van 40,2km/h, dus een stuk minder spectaculair dan de 61+ van Arend-Jan.

Maar goed, ik had nog niet eerder 220W over een uur getrapt, dus ook ik heb niets te klagen over het resultaat
Antwoord }


Berichten in dit topic
LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 25-Sep-2025, 09:34 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 25-Sep-2025, 10:30 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 25-Sep-2025, 02:33 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 25-Sep-2025, 03:36 PM
RE: LEL 2025 - door Boyd Maduro - 26-Sep-2025, 02:31 PM
RE: LEL 2025 - door Veloquest - 25-Sep-2025, 04:30 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 25-Sep-2025, 09:30 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 30-Sep-2025, 09:42 AM
RE: LEL 2025 - door Niels van der Wal - 30-Sep-2025, 10:23 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 30-Sep-2025, 10:58 AM
RE: LEL 2025 - door Willeke_IGKT - 30-Sep-2025, 06:51 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 30-Sep-2025, 06:59 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 01-Oct-2025, 07:39 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 01-Oct-2025, 03:59 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 01-Oct-2025, 07:50 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 02-Oct-2025, 02:07 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 02-Oct-2025, 02:27 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 02-Oct-2025, 04:26 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:00 AM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 06-Oct-2025, 07:24 PM
RE: LEL 2025 - door Veloquest - 06-Oct-2025, 09:05 PM
RE: LEL 2025 - door Jeroen S - 06-Oct-2025, 09:25 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 06-Oct-2025, 09:43 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 07-Oct-2025, 01:31 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 07-Oct-2025, 06:24 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 07-Oct-2025, 06:39 PM
RE: LEL 2025 - door Hoekie - 08-Oct-2025, 01:36 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 14-Oct-2025, 11:47 AM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 14-Oct-2025, 11:14 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 15-Oct-2025, 08:01 AM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 19-Oct-2025, 07:20 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 19-Oct-2025, 09:07 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 19-Oct-2025, 09:29 PM
RE: LEL 2025 - door Tijanus - 19-Oct-2025, 08:39 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2025, 09:31 PM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 19-Oct-2025, 09:24 PM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 19-Oct-2025, 09:31 PM
RE: LEL 2025 - door ligvogel - 26-Oct-2025, 08:46 AM
RE: LEL 2025 - door Boyd Maduro - 26-Oct-2025, 08:49 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 19-Oct-2025, 09:35 PM
RE: LEL 2025 - door Hardloper - 19-Oct-2025, 09:52 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 10:09 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 19-Oct-2025, 10:10 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 20-Oct-2025, 10:30 AM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 12:24 PM
RE: LEL 2025 - door NielsKo - 19-Oct-2025, 10:11 PM
RE: LEL 2025 - door Hoekie - 20-Oct-2025, 10:25 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 02:29 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 09:33 PM
RE: LEL 2025 - door LigfietsWilsum - 20-Oct-2025, 12:52 PM
RE: LEL 2025 - door Tijanus - 20-Oct-2025, 01:00 PM
RE: LEL 2025 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 01:25 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 20-Oct-2025, 01:37 PM
RE: LEL 2025 - door Frutsel - 20-Oct-2025, 09:53 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 20-Oct-2025, 10:17 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 22-Oct-2025, 12:32 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:17 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 02:05 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 26-Oct-2025, 02:41 PM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 03:09 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 27-Oct-2025, 11:11 AM
RE: LEL 2025 - door Arend-Jan - 27-Oct-2025, 09:04 PM
RE: LEL 2025 - door Kapitein Bosui - 28-Oct-2025, 12:16 PM
RE: LEL 2025 - door 365cycle - 29-Oct-2025, 02:53 AM
RE: LEL 2025 - door TimSch - 27-Oct-2025, 11:31 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM