Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw speeltje ?
#85
Inmiddels wegwijs met de DF (na 2200km). Dagelijks rij ik er woon-werk verkeer mee, zelfs door Rotterdam, alleen tijdens de harde wind en regen heb ik hem laten staan. Ik ben nog op zoek naar een betere route met wat minder onoverzichtelijke kruispunten, verkeerslichten en scherpe bochten. Een van de eerste dagen had ik een wesp in de kuip, waarschijnlijk door het lucht/lampgat , die dicht gemaakt met horgaas. En een kapje op de aluminium trapas-ventilatie buis geknutseld zodat mijn kuiten gekoeld worden. Een “happende” rem schoongemaakt en de draaipunten gesmeerd, het happen lijkt verdwenen. Om in het donker beter zichtbaar te zijn en zelf af en toe ook wat bij te schijnen, een lampsteuntje op de plek van de linker spiegel gemaakt. Nog “even” terug gefietst naar ICB vanwege speling op het achterwiel, Peter heeft dat verholpen en meteen laten zien hoe je het achterwiel er uit haalt. Meteen een paar reserve bandjes retour meegenomen. En mijn topsnelheid staat op 84,5 km/u (in de Heinenoordtunnel Big Grin )
Antwoord }


Berichten in dit topic
Nieuw speeltje ? - door gideon - 04-Sep-2025, 09:51 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Boyd Maduro - 04-Sep-2025, 10:40 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Gideonaut - 04-Sep-2025, 10:55 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2025, 06:47 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2025, 08:12 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 05-Sep-2025, 09:17 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2025, 09:29 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 05-Sep-2025, 10:18 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2025, 10:21 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2025, 10:51 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2025, 02:15 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2025, 02:36 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 03:30 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 03:34 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 04:14 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 04:47 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 05:16 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 06:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 06:04 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 06:09 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 06-Sep-2025, 08:08 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 06-Sep-2025, 07:31 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 07:50 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 06-Sep-2025, 08:10 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 06-Sep-2025, 11:46 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 11:21 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 07-Sep-2025, 11:47 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2025, 12:44 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 04:13 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 11:49 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door mvdriel - 07-Sep-2025, 01:13 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 03:26 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2025, 04:03 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 16-Sep-2025, 05:36 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2025, 06:10 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 20-Sep-2025, 11:42 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 21-Sep-2025, 09:23 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 08-Sep-2025, 05:41 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2025, 01:25 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 07-Sep-2025, 12:34 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Frutsel - 08-Sep-2025, 09:55 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 08-Sep-2025, 10:42 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Frutsel - 08-Sep-2025, 12:15 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 08-Sep-2025, 12:29 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Frutsel - 08-Sep-2025, 01:10 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 08-Sep-2025, 05:53 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 21-Sep-2025, 08:58 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 21-Sep-2025, 04:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door martinus - 08-Sep-2025, 06:07 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 08-Sep-2025, 07:29 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 08-Sep-2025, 09:35 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door martinus - 08-Sep-2025, 09:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door GertBr - 08-Sep-2025, 10:05 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2025, 06:22 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door GertBr - 09-Sep-2025, 10:34 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 11-Sep-2025, 07:35 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 20-Sep-2025, 01:51 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 21-Sep-2025, 08:39 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 21-Sep-2025, 04:04 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 21-Sep-2025, 04:12 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 21-Sep-2025, 10:38 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 21-Sep-2025, 11:38 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Gideonaut - 21-Sep-2025, 11:49 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 22-Sep-2025, 12:33 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 22-Sep-2025, 07:43 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2025, 06:57 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 22-Sep-2025, 07:00 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 22-Sep-2025, 09:08 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 24-Sep-2025, 05:31 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Raptobrikker - 24-Sep-2025, 05:37 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 24-Sep-2025, 07:32 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 24-Sep-2025, 10:28 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 24-Sep-2025, 05:41 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 24-Sep-2025, 06:48 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door LigfietsWilsum - 24-Sep-2025, 06:56 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 25-Sep-2025, 07:41 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 25-Sep-2025, 07:54 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 10:22 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door twilwel - 25-Sep-2025, 02:07 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 04:52 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door twilwel - 25-Sep-2025, 05:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 05:14 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door twilwel - 25-Sep-2025, 05:26 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 06:51 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 26-Oct-2025, 08:54 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 26-Oct-2025, 10:14 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Niels van der Wal - 26-Oct-2025, 10:49 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 26-Oct-2025, 04:43 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 26-Oct-2025, 11:14 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 26-Oct-2025, 12:12 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 01:24 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 26-Oct-2025, 02:17 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 02:42 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door 365cycle - 26-Oct-2025, 02:55 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 10-Dec-2025, 07:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 10-Dec-2025, 08:47 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 10-Dec-2025, 11:52 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 11-Dec-2025, 12:50 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 11-Dec-2025, 01:12 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door 365cycle - 11-Dec-2025, 06:47 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 11-Dec-2025, 09:00 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Tijanus - 11-Dec-2025, 09:10 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 11-Dec-2025, 10:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM