3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Wim -de roetsende.)
[/img]
[/img]
Na de aanschaf van de groen/zwarte DF merkte ik dat ik de MilanSL toch wel een beetje krap begon te vinden.
De DFxl is echt wel een stukje groter, maar in afmetingen scheelt het niet eens zoveel.
Er zit gewoon letterlijk beduidend meer ruimte in deze velomobiel.
De vorige eigenaar Lincoln Brett uit Australië had deze DFxl bij ICB op zolder staan om te fietsen als hij in Nederland was.
Na bijna 20.000km heb ik dus afscheid genomen van de MilanSL. Staat nu bij Ymte/InterCityBike.
[/img][img]
[/img]Na de aanschaf van de groen/zwarte DF merkte ik dat ik de MilanSL toch wel een beetje krap begon te vinden.
Fietsen met 140mm cranks vind ik blijkbaar ook minder prettig.
Tja, en als er dan een hele mooie zo goed als nieuwe nog iets grotere DF te koop staat.
Met een onderkant in het zeer zeldzame zichtcarbon en heel weinig kilometers op de teller.
En ik kan de Milan netjes inruilen.
En de DFxl wordt geleverd inclusief Hosen, racekap, nieuwe lamp, enz. enz.
Toen dacht ik: Ach, laat ik eens gaan proefrijden.
Dat heb ik dus zaterdag 25-10-25 gedaan.
Afgelopen zaterdag heb ik de MilanSL ingeruild en dus ben ik nu de gelukkig eigenaar van bovenstaande DFxl.
Afgelopen zaterdag heb ik de MilanSL ingeruild en dus ben ik nu de gelukkig eigenaar van bovenstaande DFxl.
De DFxl is echt wel een stukje groter, maar in afmetingen scheelt het niet eens zoveel.
Er zit gewoon letterlijk beduidend meer ruimte in deze velomobiel.
De vorige eigenaar Lincoln Brett uit Australië had deze DFxl bij ICB op zolder staan om te fietsen als hij in Nederland was.
Na Covid heeft hij er niet meer mee gefietst. Dat is dus sinds 2020. Hij heeft er in 3 jaar maar 3500km mee gereden.
Na bijna 20.000km heb ik dus afscheid genomen van de MilanSL. Staat nu bij Ymte/InterCityBike.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike