3 uren geleden
(, 08:37 PM)Josligfiets schreef: Dat was een mooi tochtje @fietsbennie
Dank je Jos voor compliment.
Je had trouwens zo mee gekund, ik ben door je woonplaats gekomen.
(, 09:36 PM)Lig-hen schreef: Fijn dat je weer kilometers “vreet” Fietsbennie, en volgens mij zijn er weinig plekken beter om je gedachten in beweging te zetten dan op een fiets.![]()
Het is erg leuk om weer een fietsverslag van jou te mogen lezen, dank je wel!
Bedankt hoor. Ik vind het ook leuk om te schrijven.
Ik vond het erg plezierig ook eens zoveel fietsfanaten te spreken. Iedereen doet het op eigen unieke manier.
Dan gaat het gesprek dieper dan hoe hard en waarom dan etc... Maar inderdaad fietsen kan gedachten ook mooi "opruimen".
(, 09:50 PM)Jeroen S schreef: Mooi verslag, mooie route ook denk ik. Bij Lochem en Zwiep moet ik altijd denken aan de witte wieven die daar in de duistere uren rond schijnen te zwerven. Flarden mist. Bij Elten moet je onderaan de bult vanaf Stokkum vanwege een T splitsing in de remmen.
Bedankt, en ja ik heb erg genoten. Zwiep kom ik erg graag. De plaatsen liggen op die lijn niet ver uit elkaar en is prima doorgaande weg naar het zuiden.
Ik vind het ook een leuk klinkend plaatsnaam hebben. Die Witte wieven inderdaad zijn ze daar dol op. Maar geef mij maar gewoon huidskleur.
(, 09:46 PM)Willeke_IGKT schreef: Fietsbennie het was heel leuk om je weer te ontmoeten. Ik had wel begrepen dat je om had gefietst, het is was mij ontgaan dat je al om 3 uur was vertrokken. Respect voor dat.
Ik vond ook leuk jou weer eens te zien. Leuk van zo'n bijeenkomst dat uit het hele land ligfietsers waren. Qua route heb ik inderdaad omgereden. Ik had geen zin in Arnhem zuid en Elst, dat was 15 kilometer korter. Maar dat stuk vind ik niet zo veel aan, en de F325 lijkt me saai. En ik wilde laatst al Montferland over bij Zeddam. Dat ga ik wel keer vaker doen, het is een mooi fietspad. Die dijken onder Gendt was ook moeite waard zo langs de Waal. Volgende keer maar de zuidkant maar eens bekijken.
(, 09:52 PM)TimSch schreef: Ik vond het leuk de man achter de foto's en verhalen in dit draadje eens in vlees en bloed te treffen.
En wat Willeke al zei: om 3 uur 's nachts op de tweewieler vertrekken: Petje af!!
Ik vond het leuk om jou te zien en treffen. Ik heb ook respect voor jou en Niels dat jullie zo lang zijn doorgereden die avond nog.
gr. Fietsbennie site