57 minuten geleden
Koga maakt hele mooie fietsen (Mijn eerste racefiets! Ik heb hem nog, al staat hij niet in de signature...) maar dit plaatje roept toch vooral heel veel vragen op. Als ik het goed begrijp is het van de fietsersbond en gaat het om verschillen bij 18 km/u voor een goede tegenover een slecht lopende stadsfiets.
Na ja, gelukkkig is de helft (42 van de 85 Watt) te besparen met een fietspomp en een nieuw setje banden. Dat is een zeer betaalbare verbetering.
Meest opvallend is de enkele Watt voor de roestige ketting. Dat voelt (en klinkt) als te weinig, maar GCN kwam inderdaad ook op zeer lage verlieswaarden uit.
Na ja, gelukkkig is de helft (42 van de 85 Watt) te besparen met een fietspomp en een nieuw setje banden. Dat is een zeer betaalbare verbetering.
Meest opvallend is de enkele Watt voor de roestige ketting. Dat voelt (en klinkt) als te weinig, maar GCN kwam inderdaad ook op zeer lage verlieswaarden uit.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'