07-Apr-2019, 10:12 PM
Vandaag een geasfalteerd voetbalveldje opgezocht om te oefenen. Het viel me niet mee. Je hebt toch wel een paar spieren nodig die je op kantoor nooit gebruikt. Waar sommige mensen een sixpack hebben, zit bij mij iets dat meer lijkt op een bierton. Vandaag twee keer anderhalf uur geoefend. Toen ik voor de tweede keer zou gaan had ik een lekke band. De plaatselijke hangjongeren verliezen klaarblijkelijk nogal al eens de grip op hun bierflesje, te zien aan de hoeveelheid glasscherven rondom het terrein. Enfin, voor het eerst sinds een jaar of twintig mijn bandenplakvaardigheid weer eens kunnen oefenen.
Een paar keer lukte het me een minuut of twee te blijven rijden. Maar ik heb nog niet bepaald het gevoel dat ik "in control" ben. Maar eens kijken of ik komende week iedere dag een uurtje kan oefenen.
Een paar keer lukte het me een minuut of twee te blijven rijden. Maar ik heb nog niet bepaald het gevoel dat ik "in control" ben. Maar eens kijken of ik komende week iedere dag een uurtje kan oefenen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan