1 uur geleden
Op de motor rij ik met siliconen otoplastieken (op maat gemaakte zachte oordopjes). Wel wat duurder, maar gaan 'n paar jaar mee en zijn stúkken beter dan die kant-en-klare dopjes die je kunt kopen en waarvan je maar moet afwachten of ze lekker in je oor zitten. Scheelt een hoop windgeruis maar sluit niet volledig af (toeters en sirenes ed. blijven hoorbaar).
In de velomobiel haalt m'n vizier 'n hoop windgeruis tegen, maar dat kan alleen als je het dekje niet gebruikt. Maar als ik dat nodig heb, is het al koud genoeg om een muts of iets gelijkaardigs te dragen, dan zijn m' n oren ook bedekt en scheelt dat ook weer wat kwa windgeruis.
Muziek luisteren in of op de fiets doe ik meestal alleen buiten bebouwing en ook nooit zó luid dat ik niks anders meer kan horen.
In de velomobiel haalt m'n vizier 'n hoop windgeruis tegen, maar dat kan alleen als je het dekje niet gebruikt. Maar als ik dat nodig heb, is het al koud genoeg om een muts of iets gelijkaardigs te dragen, dan zijn m' n oren ook bedekt en scheelt dat ook weer wat kwa windgeruis.
Muziek luisteren in of op de fiets doe ik meestal alleen buiten bebouwing en ook nooit zó luid dat ik niks anders meer kan horen.
Hase Kettwiesel (2004) - Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 - Snoek L #35