08-Dec-2025, 05:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Dec-2025, 05:56 PM door 365cycle.
Edit Reason: Ja ik moest even weten of het nou Accomoderen of Accommoderen is, want de spellingschecker gaat op beide niet af. Maar nu heb ik het gegoogled ;)
)
(08-Dec-2025, 05:12 PM)Boyd Maduro schreef: Zet ik op het lijstje, komt onder "betere genen" te staanJa. Ruil je daar gewoon een beetje duursporttalent voor in, dan hoef ik de volgende LEL niet meer zo'n moeite te doen om je voor te blijven.
(08-Dec-2025, 02:47 PM)LigfietsWilsum schreef: Valt heel erg tegen, ik heb nog nooit zoveel (lees)brillen gehad, en met fietsen nu een sportbril op.Accommoderen schijnt moeilijker te worden na laseren. Ik doe het alleen niet omdat ik zo dicht bij perfect zit (met zowel sterkte als cilinder), heb de bril dus idd ook alleen nodig voor lezen en achter de computer (om hoofdpijn te voorkomen, iets lezen op m'n telefoon lukt voorlopig dus nog wel).
Wat betreft zicht door een vizier: Met regenweer mis ik de toerkap met ruitenwisser wel. Ik zit nog steeds te denken of ik iets van een verwarmingsdraadje tussen een pinlock vizier zou kunnen krijgen. Hoeft vast niet meer dan 20W te kosten, en als het daar gewoon warmer is, is het probleem opgelost. Dan gaat m'n accu wel sneller leeg, maar ik ben niet voor niks 9 Ah packs aan het brouwen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.