Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw speeltje ?
(11-Dec-2025, 12:50 PM)Hardloper schreef:
(10-Dec-2025, 11:52 PM)Hoekie schreef: Edit2: Waar ik me het als landelijk vereniging wel bij zou kunnen voorstellen, is bij een set power meters links en rechts.

Persoonlijk vind ik powermeters dan echt iets wat dan weer niet iets is voor de vereniging. Want wanneer wil je zoiets, juist een wedstrijd. Dan zijn er meerdere die dat willen lenen.

Ik wil graag een korte periode rijden met power meters, links en rechts.
Ik rij geen wedstrijden maar ben wel benieuwd naar met hoeveel kracht ik trap en of dat netjes verdeeld is.

Maar de aanschaf is mij veel te duur.

Wedstrijd rijders willen ze mogelijk wel veel langer gebruiken waarbij de aanschaf prijs minder zwaar telt.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , NielsKo


Berichten in dit topic
Nieuw speeltje ? - door gideon - 04-Sep-2025, 09:51 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Boyd Maduro - 04-Sep-2025, 10:40 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Gideonaut - 04-Sep-2025, 10:55 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2025, 06:47 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2025, 08:12 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 05-Sep-2025, 09:17 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2025, 09:29 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 05-Sep-2025, 10:18 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2025, 10:21 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2025, 10:51 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2025, 02:15 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2025, 02:36 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 03:30 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 03:34 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 04:14 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 04:47 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 05:16 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 06:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 06:04 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2025, 06:09 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 06-Sep-2025, 08:08 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 06-Sep-2025, 07:31 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 06-Sep-2025, 07:50 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 06-Sep-2025, 08:10 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 06-Sep-2025, 11:46 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 11:21 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 07-Sep-2025, 11:47 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2025, 12:44 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 04:13 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 11:49 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door mvdriel - 07-Sep-2025, 01:13 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 07-Sep-2025, 03:26 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2025, 04:03 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 16-Sep-2025, 05:36 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2025, 06:10 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 20-Sep-2025, 11:42 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 21-Sep-2025, 09:23 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 08-Sep-2025, 05:41 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2025, 01:25 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 07-Sep-2025, 12:34 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Frutsel - 08-Sep-2025, 09:55 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 08-Sep-2025, 10:42 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Frutsel - 08-Sep-2025, 12:15 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 08-Sep-2025, 12:29 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Frutsel - 08-Sep-2025, 01:10 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 08-Sep-2025, 05:53 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 21-Sep-2025, 08:58 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 21-Sep-2025, 04:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door martinus - 08-Sep-2025, 06:07 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 08-Sep-2025, 07:29 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 08-Sep-2025, 09:35 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door martinus - 08-Sep-2025, 09:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door GertBr - 08-Sep-2025, 10:05 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2025, 06:22 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door GertBr - 09-Sep-2025, 10:34 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 11-Sep-2025, 07:35 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 20-Sep-2025, 01:51 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 21-Sep-2025, 08:39 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 21-Sep-2025, 04:04 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 21-Sep-2025, 04:12 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 21-Sep-2025, 10:38 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 21-Sep-2025, 11:38 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Gideonaut - 21-Sep-2025, 11:49 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 22-Sep-2025, 12:33 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 22-Sep-2025, 07:43 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2025, 06:57 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 22-Sep-2025, 07:00 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 22-Sep-2025, 09:08 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 24-Sep-2025, 05:31 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Raptobrikker - 24-Sep-2025, 05:37 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door -Nico- - 24-Sep-2025, 07:32 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 24-Sep-2025, 10:28 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 24-Sep-2025, 05:41 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 24-Sep-2025, 06:48 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door LigfietsWilsum - 24-Sep-2025, 06:56 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 25-Sep-2025, 07:41 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 25-Sep-2025, 07:54 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 10:22 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door twilwel - 25-Sep-2025, 02:07 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 04:52 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door twilwel - 25-Sep-2025, 05:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 05:14 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door twilwel - 25-Sep-2025, 05:26 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 25-Sep-2025, 06:51 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 26-Oct-2025, 08:54 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 26-Oct-2025, 10:14 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Niels van der Wal - 26-Oct-2025, 10:49 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 26-Oct-2025, 04:43 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 26-Oct-2025, 11:14 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 26-Oct-2025, 12:12 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 01:24 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door gideon - 26-Oct-2025, 02:17 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Arend-Jan - 26-Oct-2025, 02:42 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door 365cycle - 26-Oct-2025, 02:55 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 10-Dec-2025, 07:01 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 10-Dec-2025, 08:47 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 10-Dec-2025, 11:52 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hardloper - 11-Dec-2025, 12:50 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Willeke_IGKT - 11-Dec-2025, 01:12 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door 365cycle - 11-Dec-2025, 06:47 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Jeroen S - 11-Dec-2025, 09:00 AM
RE: Nieuw speeltje ? - door Tijanus - 11-Dec-2025, 09:10 PM
RE: Nieuw speeltje ? - door Hoekie - 11-Dec-2025, 10:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM