5 uren geleden
Als deelnemer moet ik bekennen dat ik me ook schuldig heb gemaakt aan even goed aanzetten om een gat dicht te rijden. En eerlijk is eerlijk, ik vond dat dan best lekker: even stevig trappen en wat opwarmen tijdens een verder rustige tocht.
Daarmee niet ontkennend dat je daarmee degene achter je opzadelt met de noodzaak om er ook een schep bovenop te doen. Dus eigenlijk moet je dat vooral in de staart doen...als je het al doet...Dus succes @NielsKo, onze achterrijder
Gelukkig weet ik dat hij voldoende explosiviteit heeft daarvoor 
Ik zal handschoenen, mutsen, merino ondergoed en dikke truien aantrekken om warm te blijven. En gaten (te snel) dichtrijden is als eerste in de rij sowieso niet aan de orde
Daarmee niet ontkennend dat je daarmee degene achter je opzadelt met de noodzaak om er ook een schep bovenop te doen. Dus eigenlijk moet je dat vooral in de staart doen...als je het al doet...Dus succes @NielsKo, onze achterrijder
Gelukkig weet ik dat hij voldoende explosiviteit heeft daarvoor 
Ik zal handschoenen, mutsen, merino ondergoed en dikke truien aantrekken om warm te blijven. En gaten (te snel) dichtrijden is als eerste in de rij sowieso niet aan de orde
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt